اخبار فناوری

اوپو در حال کار بر روی یک گوشی جدید با سنسور IMX890 و تراشه MariSilicon X است

طبق آخرین شایعات، گفته می شود که اوپو در حال کار بر روی سری جدید گوشی های خود است رنو 9 و این خانواده می تواند در ماه نوامبر به طور رسمی معرفی شود. این مجموعه باید شامل سه گوشی هوشمند Reno 9، Reno 9 Pro و Reno 9 Pro + باشد. Digital Chat Station، یک افشاگر معروف چینی، اخیرا ادعا کرده است که Oppo در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده جدید است که دارای دوربین اصلی با سنسور IMX890 سونی و تراشه MariSilicon X خواهد بود.

گوشی جدید اوپو

افشاگر اصلی ایستگاه چت دیجیتال از طریق پست در حساب Weibo او فاش کرد که Oppo در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده ناشناخته است که دارای سنسور IMX890 سونی و تراشه MariSilicon X خود این شرکت است. دومی یک چیپست متمرکز بر تصویر است که به طور مستقل توسط Oppo طراحی و توسعه یافته است.

MariSilicon X بر اساس فناوری فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است و دارای یک NPU قدرتمند، ISP پیشرفته و معماری حافظه چندلایه برای ارائه راندمان انرژی بی‌نظیر و عملکرد باورنکردنی است و امکان ضبط ویدیو در حالت شب با هوش مصنوعی 4K با پردازش RAW را فراهم می‌کند.

گوشی جدید اوپو

گوشی جدید اوپو

این فاش همچنین نشان داد که گوشی میان رده بعدی OPPO دارای صفحه نمایش خمیده با سوراخ پانچ در مرکز خواهد بود. علاوه بر این، ماژول دوربین پشتی این اسمارت فون همانند رنو سری 9 چینش خواهد داشت و از «طراحی دکو» مدل های نسل قبل بهره می برد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، به نظر می رسد این گوشی هوشمند در بخش میان رده پریمیوم معرفی شده و ممکن است با قیمتی بین 300 تا 400 دلار روانه بازار شود. نام رسمی این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست اما جزئیات بیشتری باید به زودی فاش شود.

نظر شما در مورد گوشی جدید Oppo با سنسور IMX890 و تراشه MariSilicon X چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا