اخبار فناوری

اولین ویدیوی جعبه گشایی آیفون 13 پرو مکس منتشر شد

اپل چند روز پیش از سری آیفون 13 رونمایی کرد و پیش خرید این گوشی ها کم کم به دست مشتریان می رسد. اکنون اولین ویدئوی جعبه گشایی آیفون 13 پرو مکس منتشر شده است که به ما نشان می دهد جعبه چگونه به نظر می رسد و همچنین حاوی چه چیزی است.

طبق این ویدئو و البته همانطور که انتظار داشتیم ، طراحی جعبه آیفون 13 به روز شده است و دیگر خبری از پلاستیک نیست که مانع از ورود 600 تن پلاستیک به محیط می شود. آیفون 13 پرو مکس در این ویدئو طلایی است و برای اولین بار است که چنین رنگی را در دنیای واقعی می بینیم.

طراحی آیفون 13 پرو مکس شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد و اپل به جای تغییر طراحی روی بهبود عملکرد و دوربین این دستگاه تمرکز کرده است. در این ویدئو ، جعبه و برچسب جدید ، که جایگزین پلاستیک شده است ، به وضوح قابل مشاهده است.

داخل قاب آیفون 13 هیچ شارژری وجود ندارد و فقط یک کابل USB-C به Lightning ، برچسب ها و دفترچه های راهنمای اپل قابل مشاهده است. اگرچه کوپرتینو ابعاد ناچ صفحه را کاهش داد ، اما هنوز هم ممکن است برای برخی از کاربران خوشایند نباشد.

اپل پیش فروش خانواده آیفون 13 را از جمعه گذشته آغاز کرد و از دیروز آنها را برای مشتریان ارسال می کند. در حالی که گزارشات حاکی از آن است که iPhone 13 Pro Max دیرتر از حد انتظار به بازار می آید ، به نظر می رسد برخی از کاربران زودتر از آنچه انتظار می رفت به آن دسترسی پیدا کرده اند.

آیفون 13 پرو مکس قوی ترین تلفن کوپرتینویی برای سال 2021 است که مجهز به صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی و دوربین اصلی سه گانه است. این دستگاه ، مانند دیگر اعضای این خانواده ، مجهز به تراشه 5 نانومتری A15 Bionic است که بر اساس معیارها عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

چند روز پیش ، اپل اولین ویدئوی مربوط به بررسی گوشی های جدید خود را منتشر کرد که تفاوت این محصولات را نشان می دهد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا