اخبار فناوری

اولین نمونه عکس از دوربین Galaxy S23 Ultra وضوح بالای حالت 200 مگاپیکسلی آن را نشان می دهد.

به نظر یک نمونه اولیه است Galaxy S23 Ultra سامسونگ یک افشاگر آماده و معروف است، جهان یخی، همچنین به تازگی اولین نمونه عکس از دوربین این گوشی در حالت 200 مگاپیکسلی را به اشتراک گذاشته است که وضوح بالای آن را نسبت به دوربین های 108 مگاپیکسلی کنونی نشان می دهد. واضح است که کار روی این گوشی هوشمند هنوز تمام نشده است، اما در این مورد نتایج کاملا امیدوارکننده است.

اولین نمونه عکس از دوربین گلکسی اس 23 اولترا

Galaxy S23 Ultra اولین گوشی سامسونگ با سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود که از سنسور تصویر توسعه یافته خود این شرکت استفاده می کند. با این حال، سنسور تصویر یکی از سنسورهای 200 مگاپیکسلی Isocell HP1 و HP3 که قبلاً در چندین مدل گوشی هوشمند دیده‌ایم نخواهد بود، بلکه دارای مشخصات جدیدی (ابعاد 1.3 اینچ و پیکسل‌های 0.6μm) خواهد بود. حسگر تصویر نیز ظاهرا از حالت 50 مگاپیکسلی (به جای فقط 12.5 مگاپیکسل و 200 مگاپیکسل) پشتیبانی می کند، اما هنوز در دست توسعه است.

در اینجا مجموعه‌ای از عکس‌های گرفته شده توسط Galaxy S23 Ultra و S22 Ultra را مشاهده می‌کنید که هر دو با زوم دیجیتال 16 برابر بزرگ‌نمایی شده‌اند. با توجه به این تصویر، پرچمدار بعدی سامسونگ تصویر بسیار واضح تری تولید می کند و می تواند خطوط موازی را به خوبی نمایش دهد، در حالی که مدل فعلی آنها را محو می کند. توجه داشته باشید که بهبود تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی برای این عکس غیرفعال شده است.

نمونه عکس دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra در مقابل 108 مگاپیکسلی

نمونه عکس دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra در مقابل 108 مگاپیکسلی

انتظار می‌رود که Galaxy S23 Ultra از دوربین اصلی گذشته، مشخصات لنزهای تله فوتو قدیمی S22 Ultra را حفظ کند. البته گفته می شود که پردازش تصویر در این گوشی بهبود یافته است کیفیت تصویر بهتر فراهم می کند

گلکسی اس 23 اولترا ماه‌ها تا عرضه رسمی فاصله دارد و سامسونگ معمولاً به‌روزرسانی‌های دوربین را پس از عرضه گوشی منتشر می‌کند، بنابراین این را پیش‌نمایشی از توانایی‌های Ultra جدید در نظر بگیرید.

نظر شما در مورد اولین نمونه عکس از دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا