اخبار فناوری

اولین دستگاه تاشو اپل احتمالا در سال 2024 عرضه خواهد شد

مدت هاست که اخبار و شایعات ضعیفی در مورد گوشی تاشو اپل می شنویم، هر نوع طراحی که اپل برای این دستگاه در نظر گرفته باشد، وجود یا عدم وجود آن هنوز تایید نشده است. با این حال، به نظر می رسد که اولین دستگاه تاشو اپل احتمالا در سال 2024 عرضه خواهد شد مایفون مگ با

اولین دستگاه تاشو اپل احتمالا در سال 2024 عرضه خواهد شد

اپل به دلیل غیبت در صنعت گوشی های هوشمند تاشو یکی از شرکت های مورد انتقاد است. پیش‌بینی‌های تحلیلگران در سراسر جهان همچنان به این داستان اشاره دارد. مینگ چی کو، تحلیلگر TF International، که اطلاعاتش به طور کلی قابل اعتماد است، ادعا می کند که یک آیفون یا آی پد تاشو باید در سال 2024 معرفی شود. با این حال، او بعداً پیش بینی خود را تغییر داد و گفت که اپل در حال آزمایش یک دستگاه تاشو 9 اینچی برای عرضه قبل از سال 2025 است. همچنین به نظر می رسد که سامسونگ منابع اطلاعاتی بهتری در اپل دارد (نسبت به مینگ چی کو).

از آنجایی که سامسونگ 82 درصد از نمایشگرهای AMOLED مورد استفاده در سری آیفون 14 و 100 درصد پنل های مورد استفاده در آیفون 14 پرو مکس را به اپل عرضه می کند، بنابراین ممکن است اتصالات داخلی بیشتری به اپل نسبت به Kuo داشته باشد. . در مورد خط تولید آیفون 14، LG Display تنها مسئول تامین 12 درصد از صفحه نمایش های مورد نیاز اپل است و 6 درصد از پنل ها توسط BOE چین تامین می شود. بنابراین وقتی واحد تجاری تجربه موبایل سامسونگ می گوید انتظار دارد اپل برای عرضه در سال 2024 تبلت یا لپ تاپ تاشو تولید کند، باید این بیانیه را جدی بگیریم.

اولین دستگاه تاشو اپل

البته توجه داشته باشید که سامسونگ می گوید انتظار دارد اپل تا سال 2024 یک تبلت تاشو تولید کند نه یک آیفون تاشو. به نظر می رسد که این با نظرات مینگ چی کو در مورد بررسی دستگاه 9 اینچی تاشو اپل مطابقت دارد. با توجه به بیانیه سامسونگ مبنی بر عرضه این دستگاه در سال 2024 و بنچمارک Kuo در سال 2025، این محصول می تواند طی دو تا سه سال آینده برای عرضه عمومی آماده شود.

اینها همه بخشی از اطلاعات جلسه ای بود که ماه گذشته بین سامسونگ و تامین کنندگانش در هفته سوم اکتبر برگزار شد. بر اساس گزارش The Elec، سامسونگ در confab اعلام کرد که ظرفیت بازار تاشو آنقدر زیاد است که نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) این دستگاه‌ها تا سال 2025 به 80 درصد خواهد رسید. این رقم نشان دهنده رشد بسیار قوی است و این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که در کره جنوبی (جایی که سامسونگ در آن مستقر است)، کاربران آیفون در دهه 20 و 30 زندگی خود به یکی از گوشی های تاشو سامسونگ با نرخی سه تا چهار برابر بیشتر تغییر می کنند. در حال حرکت.

اولین دستگاه تاشو اپل

همچنین برای سامسونگ دلگرم کننده است که تا 90 درصد از دارندگان تلفن های تاشو می گویند که قصد دارند دوباره از یک تلفن تاشو برای خرید بعدی گوشی هوشمند خود استفاده کنند. با توجه به اینکه گوشی های تاشو تنها 1 درصد از بازار فعلی گوشی های هوشمند را تشکیل می دهند، پتانسیل این بخش از بازار بسیار زیاد است. در حال حاضر، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را تولید می کند. Z Fold 4 مانند یک کتاب باز می شود و به کاربران اجازه می دهد تا از صفحه نمایش 6.2 اینچی به صفحه نمایش 7.6 اینچی از اندازه یک تبلت بزرگ شوند. همچنین به نظر می رسد سامسونگ مایل است این پیشرفت ها را از سوی تامین کنندگان خود ببیند.

گلکسی زد فلیپ 4 یک گوشی تاشو است که به راحتی در جیب شما جمع می شود تا زمانی که به خود گوشی هوشمند نیاز پیدا کنید. هنگامی که کاربر دستگاه را باز می کند، یک صفحه نمایش 6.7 اینچی نمایان می شود. تابستان گذشته، صحبت هایی در مورد ساخت یک تبلت تاشو توسط سامسونگ مطرح شد. برخلاف دو دستگاه فعلی که از کوچک شروع می‌شوند و برای نمایش صفحه نمایش بزرگ‌تر باز می‌شوند، Galaxy Tab تاشو خود صفحه نمایش بزرگی دارد و حتی بزرگ‌تر از حد معمول خواهد بود. .

اولین دستگاه تاشو اپل

سامسونگ لیستی از پیشرفت هایی که می خواهد از سوی تامین کنندگان خود ببیند، جمع آوری کرده است. شاید درخواست شماره یک سامسونگ این باشد که تامین کنندگانش راهی برای از بین بردن چین هایی که هنوز در جایی که صفحه نمایش محصولات تاشو ظاهر می شوند، پیدا کنند. سامسونگ همچنین می‌خواهد این گوشی‌ها را با مواد جدیدی بسازد که به آن‌ها اجازه می‌دهد باریک‌تر و سبک‌تر باشند و حتی دوربین‌هایشان را بهبود ببخشند و قابلیت‌های لمسی قوی‌تر و بیشتر اضافه کنند.

گلکسی زد فولد 4 حدود 263 گرم وزن دارد که از آیفون 14 پرو (206 گرم) و آیفون 14 پرو مکس (240 گرم) سنگین تر است. بین سنگین کردن گوشی به اندازه ای که احساس دوام داشته باشد و آنقدر سنگین نکردن که شبیه آجر باشد، مرز خوبی وجود دارد. به همین دلیل است که سامسونگ از تامین کنندگان خود می خواهد مواد جدیدی را ارائه دهند که هم بادوام و هم سبک تر باشند. سامسونگ حتی می‌خواهد در گلکسی زد فولد 5 درگاهی برای قلم S بسازد.

گوشی های تاشو آینده سامسونگ با محفظه S Pen داخلی عرضه خواهند شد

با توجه PhoneArena، به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد یک پورت یکپارچه برای قلم اس (مشابه گلکسی اس 22 اولترا) ارائه دهد. در طراحی اصلی سامسونگ، گلکسی زد فولد 4 یک اسلات داخلی برای قلم S ارائه می‌کرد، اما این ایده توسط سامسونگ کنار گذاشته شد. همچنین به دلیل محدودیت وزن و ضخامت، طرح استفاده از ماژول های دوربین بالاتر در آخرین مدل فولد از بین رفت.

این شرکت قصد دارد تا گوشی های تاشو خود را به اندازه گوشی های پرچمدار خود قدرتمند کند. در این جلسه همچنین در مورد نیاز توسعه دهندگان به ایجاد نرم افزار بیشتر برای Galaxy Z Fold 4 به منظور مطابقت با نسبت صفحه نمایش 21.6:18 بحث شد. هر گونه پیشرفتی باید تا نیمه دوم سال آینده، زمانی که انتظار می رود گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 معرفی شوند، منتظر ماند. نظر شما در مورد اولین دستگاه تاشو اپل چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا