اخبار فناوری

اندازه دوربین تبلت OnePlus Pad واقعا قابل چشم پوشی نیست!

هفته گذشته در تیزر رسمی OnePlus با هم به طراحی نگاهی انداختیم تبلت OnePlus Pad داشته ایم. در این تیزر به نظر می رسید که ما به عرض تبلت نگاه می کنیم و دوربین دایره ای آن عجیب نبود. با این حال، رندر جدید که از یک زاویه معمولی است، نشان می دهد که اندازه دوربین تبلت OnePlus Pad واقعا غیر قابل چشم پوشی خواهد بود!

اندازه دوربین تبلت OnePlus Pad

انتظار می رود OnePlus Pad در همان رویدادی که OnePlus 11 اولین عرضه جهانی خود را انجام می دهد، معرفی شود. این رویداد در 18 بهمن 1401 برگزار می شود.

امروز، به لطف ایوان بلاس، طراحی اولین تبلت وان پلاس را از طریق تصویری که اخیراً فاش شده است، بررسی می کنیم.

تبلت وان پلاس

تبلت وان پلاس

آن دایره دوربین/جزیره/برآمدگی/برآمدگی/برآمدگی یا هر چیزی که اسمش را می گذارید (!) در پشت تبلت عجیب به نظر می رسد.

واضح است که وان پلاس در اینجا به دنبال طراحی منحصر به فرد بوده و قطعاً به آن رسیده است! اهمیت این قاب دوربین هنوز مشخص نیست. برای محصولی مانند تبلت که قرار است روی یک سطح صاف قرار گیرد، اگر آن برآمدگی در مرکز قابل توجه باشد. باعث می شود دستگاه روی میز بیفتد و تجربه خوبی نخواهد بود.

در این رندر، رنگ سبز معروف وان پلاس در چند سال گذشته را می بینیم و جدا از دوربین، تقریباً شبیه هر تبلت دیگری است. حاشیه های روی صفحه نمایش بسیار کوچک به نظر می رسند، قاب پشتی بسیار صاف به نظر می رسد و ممکن است مقداری شیشه پشت آن وجود داشته باشد.

عجیب است، با توجه به اینکه چقدر به رونمایی آن نزدیک شده ایم، هنوز مشخصات کامل OnePlus Pad فاش نشده است. به جز صفحه نمایش 11.6 اینچی، هنوز هیچ مشخصات واضحی از این تبلت نداریم، اما تاریخ عرضه اولین تبلت وان پلاس نزدیک است!

نظر شما در مورد طراحی دوربین تبلت OnePlus Pad چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا