اخبار فناوری

انتظار می رود سری P60 و Mate 60 هواوی در سه ماهه اول سال 2023 عرضه شوند.

شرکت معروف هواوی که زمانی برای رسیدن به رتبه اول تلاش می کرد، اکنون برای بقای خود می جنگد. هواوی پس از تحریم های همه جانبه آمریکا مدت هاست با این وضعیت دست و پنجه نرم می کند. با این حال، به نظر می رسد که عرضه سری P60 و Mate 60 هواوی تا سه ماهه اول سال 2023 محتمل باشد. مایفون مگ بیا

انتظار می رود سری P60 و Mate 60 هواوی در سه ماهه اول سال 2023 عرضه شوند.

با توجه به تحریم های آمریکا علیه هواوی، این شرکت مجبور شد سالانه تنها یک سری پرچمدار عرضه کند. پیش از این، هوآوی گوشی های سری P خود را با تمرکز بر عکاسی در اوایل سال جاری عرضه کرد. در اواخر همان سال، سری Mate با آخرین نوآوری های تکنولوژیکی این شرکت عرضه شد. هوآوی که مجبور است برای یافتن تراشه‌ها تلاش کند، از نسخه‌های 4G تراشه اسنپدراگون کوالکام در مدل‌های پرچم‌دار خود استفاده می‌کند که شامل سری P50 و سری Mate 50 امسال می‌شود.

گفتن اینکه هواوی از لیست تولیدکنندگان بزرگ امسال خارج شد، دست کم گرفته شده است، زیرا خط تولید میت 50 در اوایل سال جاری در چین با صف های طولانی و تقاضای بالا مواجه شد. پیش از این، هواوی قبلاً شایعاتی مبنی بر سری P60 داشت توکن های کایرین این شرکت استفاده از آن را رد کرده بود.

سری هواوی پی 60 و میت 60 منتشر شد

طبق گفته منابع Gizchina، هواوی که در ابتدا قرار بود تنها P60 را در سال آینده عرضه کند، ممکن است هر دو سری P60 و Mate 60 را تا مارس 2022 عرضه کند. ماه گذشته به شما گفتیم که هواوی از استفاده از تراشه‌های Kirin خود برای گوشی‌های پرچم‌دار به دلیل قوانین صادرات ایالات متحده که مانع از ارسال تراشه‌های پیشرفته (که از فناوری ایالات متحده استفاده می‌کنند) به سایر شرکت‌ها جلوگیری می‌کند، ممنوع شد و هوآوی باید بر یک مانع بزرگ غلبه کند. .

به دلیل قوانین صادرات ایالات متحده، هواوی دیگر نمی تواند تراشه های Kirin خود را که توسط TSMC طراحی و تولید شده است، دریافت کند. در گذشته، پس از اپل، هواوی دومین مشتری بزرگ این تراشه‌ساز مستقر در تایوان بود. این شایعه اشاره می کند که تراشه های Kirin با استفاده از فرآیند 14 نانومتری تولید خواهند شد که با تراشه های پیشرفته 3 نانومتری که TSMC و سامسونگ در سال آینده عرضه خواهند کرد، فاصله زیادی دارد.

شایعه استفاده از تراشه های Kirin در سری P60 توسط هواوی تکذیب شده است

هرچه عدد نشان دهنده فرآیند تولید کمتر باشد، ترانزیستورهای بیشتری روی یک تراشه وجود دارد. این بسیار مهم است زیرا هر چه ترانزیستورهای بیشتری روی یک تراشه استفاده شود، قدرتمندتر و مصرف انرژی کمتری دارد. از آنجایی که هواوی کیبوش را روی شایعات تراشه Kirin قرار داده است، انتظار می‌رود این شرکت دوباره از تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام استفاده کند که فقط اتصال 4G دارند. البته جعبه هایی برای سری Mate 50 وجود دارد که به این دستگاه امکان دریافت سیگنال های 5G را می دهد.

با توجه PhoneArenaبه طور قطع می توان گفت که سری میت 60 از نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد.براساس گزارش ها، شماره مدل تراشه SM8525 در مقابل SM8550 برای نسخه معمولی تراشه 5G است. از طرفی به نظر می رسد مدل پایه P60 به عملکرد دیافراگم متغیر میت 50 پرو مجهز شود. یک تحلیلگر گفت که سری P60 احتمالا از نسخه 4G تراشه قدیمی تر اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد کرد.

شایعه دیگری حاکی از آن است که مدل پایه P60 دارای دیافراگم متغیر مشابه با میت 50 پرو خواهد بود. این عملکرد دیافراگم دوربین اصلی را از f/1.4 به f/4 تغییر می دهد. در حالت خودکار دیافراگم توسط گوشی انتخاب می شود، در حالی که در حالت Pro کاربر می تواند انتخاب کند که از کدام دیافراگم استفاده کند. شایعه دیگری به استفاده از لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی در سری P60 اشاره دارد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا