اخبار فناوری

انتشار اندروید 14 سامسونگ حتی سریعتر از اندروید 13 خواهد بود

امسال سامسونگ در عرضه به موقع اندروید 13 عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و بسیاری از کاربران نیز از این اقدام کره ای ها راضی هستند. اکنون به نظر می رسد که انتشار اندروید 14 سامسونگ حتی سریعتر از انتشار اندروید 13 خواهد بود. مایفون مگ با

انتشار اندروید 14 سامسونگ حتی سریعتر از انتشار اندروید 13 خواهد بود

پس از انتشار اندروید 13، شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرد که اندروید 14 را حتی سریعتر از اندروید 13 امسال منتشر خواهد کرد. گوشی های پیکسل خود گوگل همیشه مدال طلا برای کسانی است که می خواهند ابتدا آخرین نسخه اندروید را تجربه کنند. اما به‌روزرسانی اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ، آخرین ایموجی یونیکد 15 را قبل از کاربران پیکسل برای دارندگان گلکسی به ارمغان آورد.

انتشار اندروید 14 توسط سامسونگ

سامسونگ به سرعت توانست One UI 5.0 را بر اساس اندروید 13 در سال جاری عرضه کند. اگرچه قبلاً دستگاه های رده بالای خود و حتی سری تبلت های گلکسی تب اس 8 را به روز کرده است، این شرکت می گوید که تا پایان سال، دستگاه هایی مانند گلکسی تب اس 7 و تب اس 6 لایت نیز اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 دریافت خواهند کرد. . .

سامسونگ فاصله زمانی عرضه اندروید 13 توسط گوگل و عرضه آن توسط این شرکت را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. به گزارش 9to5Google، در یک بیانیه مطبوعاتی، سامسونگ اعلام کرد که به روز رسانی امسال به طور قابل توجهی فاصله زمانی بین انتشار اندروید 13 و انتشار One UI 5.0 را کاهش داد و این شرکت سرعت تحویل عالی و بهبود یافته آخرین نسخه اندروید را نشان داد. خارج از دستگاه‌های پیکسل خود گوگل، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا سایر دستگاه‌های اندروید آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را دریافت کنند.

سامسونگ برای توسعه یک تراشه اختصاصی برای سری گلکسی اس با گوگل همکاری می کند

به جز گوگل، سامسونگ سریع ترین شرکت در جهان بود که اندروید 13 را به کاربران خود ارائه کرد. گوشی‌هایی مانند سری پیکسل گوگل و آیفون اپل می‌توانند سریع‌تر از رقبا به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنند، زیرا همان شرکت سازنده این گوشی‌ها، نرم‌افزار آن‌ها را نیز توسعه می‌دهد (به ترتیب اندروید و iOS). در واقع، این تعداد زیاد تولیدکنندگان مختلف اندروید است که به پلتفرم شهرت آن برای تنوع بخشیده است.

وقتی گوگل هر ماه نسخه‌های مختلف اندروید را منتشر می‌کرد، آخرین نسخه هرگز درصد بالایی از نصب نداشت. این مشکل به دلیل پراکندگی زیاد شرکت ها بود. به عنوان مثال، درست قبل از انتشار اندروید 13، اندروید 11 روی اکثر گوشی ها (27 درصد) بود و بیش از دو برابر تعداد گوشی ها دارای اندروید 12 بودند. اگر به یاد داشته باشید، در گذشته دارندگان گوشی های سامسونگ گلکسی باید منتظر می ماندند و نسخه قبلی را دریافت می کردند. نسخه برای چندین ماه قبل از دریافت آخرین آپدیت اندروید.

انتشار اندروید 14 توسط سامسونگ

همکاری جدید سامسونگ با گوگل از بسیاری جهات به این سازنده کره ای کمک می کند و بخشی از دلایلی که سامسونگ توانسته انتشار آپدیت اندروید 13 خود را سرعت بخشد به همکاری نزدیک آن با گوگل برمی گردد. سامسونگ حتی در بیانیه مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره می کند و می گوید که سامسونگ الکترونیک به تقویت همکاری با گوگل ادامه می دهد و فعالانه به بازخورد کاربران گوش می دهد تا به انتشار سریعتر و با کیفیت بهتر به روز رسانی One UI ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaرابط کاربری One Samsung که با آخرین به‌روزرسانی اندروید ارائه می‌شود، برای کمک به کاربران برای کار با گوشی‌های با صفحه‌نمایش بزرگ تنها با یک دست طراحی شده است. این کار با انتقال بیشتر موارد قابل اجرا به پایین صفحه انجام می شود. سامسونگ می گوید از زمانی که گوگل آخرین نسخه پایدار اندروید 13 را در ماه آگوست منتشر کرد تا 24 اکتبر (زمانی که برای اولین بار به روز رسانی اندروید 13 را با OneUI 5.0 منتشر کرد) تنها دو ماه طول کشید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا