اخبار فناوری

امکان مشاهده وضعیت VPN احتمالاً به ویندوز 11 اضافه خواهد شد

به طور کلی VPN ها ابزارهای مفیدی برای مصارف مختلف هستند. تا به حال، مشاهده این ابزارها بیشتر در مرورگرها (به عنوان ویژگی های داخلی یا به عنوان افزونه های شخص ثالث) رایج بود. اکنون به نظر می رسد که امکان مشاهده وضعیت VPN احتمالاً به ویندوز 11 اضافه خواهد شد مایفون مگ با

امکان مشاهده وضعیت VPN احتمالاً به ویندوز 11 اضافه خواهد شد

به روز رسانی جدیدی برای Windows 11 Insiders منتشر شده است که شامل تعدادی بهبودهای مختلف است. یکی از آنها قابلیتی است که به شما امکان می دهد به سرعت تشخیص دهید که آیا VPN شما کار می کند یا خیر. یک مکمل بسیار مفید است. با به‌روزرسانی‌های اخیر، ویندوز 11 به آرامی اما مطمئناً به تکامل خود ادامه داده است. مایکروسافت اکنون می‌تواند روی جزئیات تمرکز کند تا تجربه‌ای ثابت برای همه کاربران ارائه دهد، زیرا به‌روزرسانی بزرگ بعدی تا پاییز کامل می‌شود.

Build 25247 آخرین نسخه برای Insiders است و چندین تغییر جالب را به همراه دارد. یکی از آنها مربوط به VPN است. هنگامی که این سرویس در تنظیمات ویندوز فعال می شود، یک نماد جدید روی نماد اتصال به اینترنت قرار می گیرد و در نوار وظیفه ظاهر می شود. اگر یک قفل کوچک وجود دارد، می توانید بگویید VPN شما فعال است.

امکان مشاهده وضعیت VPN

به این ترتیب، ویندوز 11 می تواند به سرعت تشخیص دهد که آیا VPN فعال است یا خیر. لطفاً توجه داشته باشید که این شاخص در حال حاضر دامنه محدودی دارد. ابتدا یک کابل اترنت باید به کامپیوتر شما متصل باشد تا این کار انجام شود. همچنین ویندوز 11 از نرم افزار VPN شخص ثالث پشتیبانی نمی کند. اگر شرایط را نداشته باشید، فعلا چیزی تغییر نخواهد کرد. شاید این موارد در به روز رسانی های بعدی اضافه شوند.

به گزارش خبرگزاری GizChina، همچنین باید به خاطر داشته باشید که نشانگر وضعیت VPN به شما امکان می دهد وضعیت اتصال خود را تغییر دهید و عملاً به کشور دیگری از جایی که هستید حرکت کنید. این، در میان چیزهای دیگر، به استفاده از کاتالوگ پلتفرم استریم کامل‌تر کمک می‌کند، یا امکان تماشای مسابقات جام جهانی را در شبکه‌های بین‌المللی ارائه می‌دهد.

امکان مشاهده وضعیت VPN

این ویژگی جدید که در واقع جزییات کوچکی است، در حال حاضر فقط برای شرکت کنندگان برنامه Insider در دسترس است. این آپدیت از طریق یک آپدیت در دسترس همه قرار خواهد گرفت. تغییرات کوچک دیگری نیز در این نسخه وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری از پنجره های تنظیمات برای ادغام با سایر سیستم عامل ها دوباره طراحی شده اند. این وضعیت با امکان تغییر نام کامپیوتر و یا بازگشت به نسخه قبلی ویندوز می باشد. این موارد نشان دهنده تمایل مایکروسافت به توجه بیشتر به جزئیات کوچک در ظاهر سیستم عامل خود است. نظر کاربران مایفون مگ در مورد این ویژگی چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا