اخبار فناوری

امکان افزایش قیمت آیفون 15 پرو و ​​15 اولترا برای توجیه انحصاری های جدید

گزارش شده است که اپل در مقایسه با مدل های امسال، ویژگی های انحصاری بیشتر آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا را ارائه می دهد. با این حال، شایعات حاکی از آن است که این به‌روزرسانی‌ها با افزایش قیمت همراه خواهند بود و اپل می‌تواند شکاف قیمتی بیشتری بین مدل‌های استاندارد و پلاس آیفون 15 با نسخه‌های Pro و Ultra ایجاد کند. پیش از این گزارش دیگری مبنی بر برنامه ریزی اپل برای افزایش قیمت مدل های پایه و بالاتر آیفون 15 منتشر شده بود. کاستن.

افزایش قیمت آیفون 15 پرو و ​​15 اولترا

شایعه منتشر شده در Weibo این افزایش قیمت آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا را اعلام می کند. در شبکه اجتماعی چین، “پنجره فناوری” نشان می دهد که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دارای یک جزیره پویا و دوربین 48 مگاپیکسلی خواهند بود، اما مشخص نمی کند که چه به روز رسانی هایی برای آیفون 15 پرو یا آیفون 15 اولترا خواهد آمد. .

خوشبختانه در گزارش های قبلی در این مورد به روز رسانی ها اطلاعات کاملی منتشر شده است که در نهایت اپل را مجبور به افزایش قیمت خواهد کرد. ابتدا، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا به طور انحصاری با A17 Bionic، که اولین تراشه 3 نانومتری اپل ساخته شده توسط TSMC است، عرضه خواهند شد. ساخت ویفر 3 نانومتری گران است و از آنجایی که اپل تنها یک تامین کننده برای این قطعه دارد، باید هزینه آن را بپردازد.

افزایش قیمت آیفون 15 پرو و ​​15 اولترا

افزایش قیمت آیفون 15 پرو و ​​15 اولترا

در مرحله بعد، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا می توانند با بدنه تیتانیومی عرضه شوند، در حالی که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس همچنان از آلومینیوم و شیشه استفاده خواهند کرد. شاسی تیتانیومی باید زیبایی شناسی آیفون های آینده را بهبود بخشد، اما تولید آن نیز گران است. به غیر از این، آیفون 15 اولترا ممکن است تنها مدل در کل سری باشد که دارای لنز زوم پریسکوپی است و این اولین بار است که اپل قابلیت زوم گسترده‌ای را به آیفون ارائه می‌کند.

سایر ارتقاءها شامل افزایش رم به 8 گیگابایت LPDDR5 و سوئیچ از Lightning به USB-C است که باید از اتصال Thunderbolt نیز پشتیبانی کند. اپل مطمئناً در طول ارائه رسمی در مورد این به روز رسانی ها با جزئیات صحبت خواهد کرد. با این حال، با اضافه شدن ویژگی های انحصاری بیشتر، جای تعجب نیست که اپل شروع به افزایش قیمت ها حتی بیشتر کرده است.

نظر شما در مورد افزایش قیمت احتمالی آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا