اخبار فناوری

امتیاز DxO دوربین فلیپ Oppo Find N2 نشان داده شد: برتر از Galaxy Z Flip 4

در طول سال‌ها، Oppo تلاش زیادی برای بهبود سیستم دوربین در سطح پرچم‌دار خود برای رقابت با بهترین‌های موجود در بازار انجام داده است. در شرایطی که این رقابت با معرفی مدلی جدید امکان پذیر است X6 Pro را پیدا کنید به سطح کاملا جدیدی رسیده است، این برند توانسته در زمینه گوشی های هوشمند تاشو نیز از رقبای خود پیشی بگیرد. اخیراً Oppo Camera DxO Note پیدا کردن N2 Flip دوربین این دستگاه برتر از Samsung Galaxy Z Flip 4 تشخیص داده شده است.

رتبه DxO دوربین فلیپ Oppo Find N2

در تست اخیر دوربین DxOMarkاوپو Find N2 Flip عملکرد بهتری نسبت به Galaxy Z Flip 4 داشت. با امتیاز 114 برای گوشی های تاشو Oppo و امتیاز 112 برای گوشی های سامسونگ. نتایج نشان می‌دهد که Galaxy Z Flip 4 در حالت عادی عکس‌های کمی بهتر می‌گیرد، اما Oppo Find N2 Flip در حالت‌های زوم و ویدیو عالی است.

با توجه به نتایج این تست، دوربین Find N2 Flip نوردهی عالی عکس و فیلم را با دامنه دینامیکی گسترده ارائه می‌کند، تعادل خوبی بین بافت و نویز در عکس‌ها ایجاد می‌کند، ویدیوهایی با سطح نویز پایین ضبط می‌کند، عمق میدان نسبتاً وسیعی را ارائه می‌دهد. عمق تصویر را به خوبی تخمین می زند و یک گرادیان تاری خوب در حالت بوکه ایجاد می کند. علاوه بر این، فوکوس خودکار سریع در حالت ویدئو، رقبای خود را شکست می دهد.

رتبه DxO دوربین فلیپ Oppo Find N2

رتبه DxO دوربین فلیپ Oppo Find N2

با وجود نتایج چشمگیر این تست، سیستم دوربین این گوشی همچنان محدودیت هایی دارد. تأخیر شاتر و همچنین ناپایداری نوردهی در داخل خانه و در نور کم برای هر دو عکس و ویدیو مشاهده شد. در شرایط خاص، تعادل رنگ سفید و رنگ های کاذب در عکس ها و همچنین افکت های ترکیبی و سایه دار وجود دارد. علاوه بر این، ویدئوها نویز روشنایی قوی را در اجسام متحرک نشان می‌دهند و جزئیات ناکافی هنگام استفاده از تنظیمات زوم تله فوتو دیده می‌شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که سیستم دوربین کاملاً بی عیب نیست.

همانطور که گفته شد، Oppo Find N2 Flip جایگاه 69 را در رتبه بندی جهانی دوربین گوشی های هوشمند و جایگاه 49 را در رتبه بندی دوربین گوشی های هوشمند پرچمدار DxOmark به دست آورد.

نظر شما در مورد تست DxO دوربین Oppo Find N2 Flip چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا