اخبار فناوری

افزایش استخدام کارمندان Rockstar برای سرعت بخشیدن به روند توسعه GTA VI

همانطور که احتمالا می دانید، مدت ها پیش راک استار ساخت نسخه جدیدی از عنوان معروف GTA یعنی GTA VI را تایید کرد. از آنجایی که انتظارات همه از این عنوان بسیار زیاد است، به نظر می رسد که شاهد افزایش جذب کارمندان Rockstar برای سرعت بخشیدن به روند توسعه GTA VI باشیم. در تداوم با مایفون مگ با

افزایش استخدام کارمندان Rockstar برای سرعت بخشیدن به روند توسعه GTA VI

طبق گزارش های اخیر، شرکت بازی سازی Rockstar در حال سرعت بخشیدن به روند توسعه GTA VI است. مردم سال ها منتظر این عنوان هیجان انگیز بودند، اما در این بین راک استار همواره توجه خود را به GTA Online و همچنین پورت های بی کیفیت معطوف کرده است. ریمستر GTA Trilogy که به تازگی منتشر شده بود با واکنش شدید و انتقادات شدید گیمرها مواجه شد.

بالاخره راک استار این 3 بازی را با گرافیک ضعیف و هزاران باگ مختلف منتشر کرد. طبق گزارش ها، Rockstar به دلیل نقدهای منفی، ریمسترهای Red Dead Redemption و GTA IV را لغو کرد. اکنون ظاهراً این شرکت کاملاً روی پروژه GTA VI متمرکز شده است. امروز، یک گزارش جدید تأیید می کند که این شرکت کاملاً روی بازی بعدی خود متمرکز شده است.

افزایش استخدام کارکنان Rockstar

این شرکت اخیرا گزارشی منتشر کرده است که در آن اعلام شده است که اکنون بیشتر منابع آن بر روی توسعه GTA VI متمرکز شده است. به همین دلیل Red Dead Online در حال حاضر هیچ به روز رسانی مهمی دریافت نخواهد کرد. در حال حاضر، این استودیو در حال کار بر روی GTA VI است و به دنبال توسعه دهندگان با استعداد بیشتری برای پیشبرد امور است.

به نظر می رسد که Rockstar حتی متخصصانی را از سراسر جهان برای ادامه توسعه GTA VI می آورد. طبق گزارش ها، Rockstar در سراسر جهان برای چندین موقعیت در شرکت خود استخدام می کند که به وضوح GTA VI نامیده می شود. این شرکت تعدادی آگهی استخدام در سایت رسمی خود دارد.

افزایش استخدام کارکنان Rockstar

به گزارش خبرگزاری GizChinaدر میان فرصت های شغلی، این شرکت دستیاران انیمیشن، طراحان فنی بازی، هنرمندان طراحی شخصیت های سه بعدی، هنرمندان فتوگرامتری و برنامه نویسان سیستم های انیمیشن و غیره را استخدام می کند. این شرکت همچنین از طریق سایت Hitmaker استخدام می کند. در این پلتفرم، Rockstar Games 233 پیشنهاد شغلی ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که این موقعیت ها برای استعدادها و متخصصان مختلف در سراسر جهان می باشد. این لیست شامل افرادی از تورنتو، بنگلور، نیویورک و لندن است. Rockstar به وضوح به دنبال افرادی برای همکاری بین المللی است. بنابراین، برای ادامه تولید این پروژه بزرگ در مقیاس جدید و بزرگتر، نیاز به متخصصان زیادی دارد. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در این مورد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا