اخبار فناوری

اطلاعات جدیدی از نسل دوم Apple Watch Ultra و Apple AirPods Lite منتشر شده است

اپل در زمینه محصولات پوشیدنی برتری زیادی نسبت به رقبای خود دارد. این شرکت هر ساله چندین گجت پوشیدنی معرفی می کند و حالا به نظر می رسد برنامه های جذابی برای سال 2023 دارد.به تازگی اطلاعات جدیدی از نسل دوم اپل واچ اولترا و اپل ایرپاد لایت منتشر شده است. با مایفون مگ با

اطلاعات جدیدی از نسل دوم Apple Watch Ultra و Apple AirPods Lite منتشر شده است

قبلاً در مورد وجود نسل دوم اپل واچ اولترا بسیار شنیده ایم. این خبر به عرضه این دستگاه در سال 2023 یا 2024 اشاره داشت اما حالا در اولین روزهای سال جدید میلادی اطلاعات مهمی از نسل دوم اپل واچ اولترا منتشر شده است. تحلیلگران می گویند که نسل دوم اپل واچ اولترا می تواند اولین ساعت هوشمندی باشد که دارای نمایشگر میکرو ال ای دی است که در تضاد کامل با نمایشگر OLED LTPO اپل واچ اولترا فعلی است. تفاوت اصلی بین صفحه نمایش OLED و میکرو LED در ماهیت خود دیودهای ساطع کننده نور است.

OLED از دیودهای آلی استفاده می کند، در حالی که میکرو ال ای دی ها از دیودهای معدنی استفاده می کنند. به لطف این تفاوت، نمایشگرهای میکرو ال ای دی به طور بالقوه می توانند کنتراست و بازتولید رنگ بسیار بالاتری ارائه دهند و همچنین نسبت به نمایشگرهای OLED دوام و کارآمدتر هستند. این ارتقا در دستگاهی با صفحه نمایش بزرگتر مانند آیفون یا آیپد پیشرفت بسیار بهتری خواهد بود، اما عملکرد و دوام بالقوه آن را نباید دست کم گرفت، به خصوص با در نظر گرفتن نسل دوم اپل واچ اولترا به عنوان گران ترین ساعت هوشمند اپل. .

اطلاعات جدید در مورد نسل دوم اپل واچ اولترا

جدای از آن، شایعات به صفحه نمایش بزرگتر نیز اشاره می کنند. ظاهراً اپل واچ اولترا بعدی با صفحه نمایش 2.1 اینچی عرضه خواهد شد که 0.2 اینچ بزرگتر از نمایشگر 1.9 اینچی نسل اول فعلی است. ما واقعاً نمی دانیم که اپل چگونه یک صفحه نمایش بزرگتر را در قاب 49 میلی متری Apple Watch Ultra قرار می دهد. به عبارت دیگر، تعجب می‌کنیم که چگونه این ساعت هوشمند بزرگ می‌تواند صفحه نمایش بزرگ‌تری را در خود جای دهد، زیرا ابعاد آن بزرگ‌تر از Nest Bands فعلی خواهد بود.

مطابق با PhoneArenaحال جدیدترین اخبار و شایعات از تاریخ عرضه احتمالی نسل دوم اپل واچ اولترا در سال 2023 در کنار سری آیفون 16 خبر داده است که منطقی به نظر می رسد. اپل واچ اولترا هنوز یک محصول جدید و ممتاز به سری ساعت‌های هوشمند اپل است و می‌تواند به راحتی از عرضه نسل بعدی خود در سال 2023 صرف نظر کند و به نفع طراحی و ارتقای سخت‌افزاری اصلی پایان سال 2024 باشد. فرآیند تولید کارآمدتر برای تراشه‌های موبایل اپل. احتمالاً فرآیند 3 نانومتری TSMC خواهد بود که می تواند منجر به افزایش کارایی و عمر باتری بیشتر این دستگاه ها شود. گفته می‌شود که تمامی ساعت‌های فعلی اپل، از جمله Apple Watch Ultra، دارای انواعی از چیپست S6 هستند.

اپل ممکن است در حال کار بر روی یک AirPod جدید مقرون به صرفه به نام AirPods Lite باشد

ایرپادهای اپل بدون شک عالی هستند، اما نسبتا گران هستند. به عنوان مثال، قیمت AirPods 3 که اپل در سال 2021 عرضه کرد، از 169 دلار شروع می شود. قیمت بسیار بالایی دارد و ممکن است بسیاری از مردم آن را خیلی گران بدانند. اما طبق یک شایعه جدید، اپل ممکن است در حال کار بر روی ایرپادهای جدید باشد که به طور خاص برای کسانی طراحی شده اند که نمی خواهند برای خرید هدفون های جدید هزینه زیادی بپردازند.

در یادداشتی که توسط سایت خبری 9to5Mac مشاهده شده است، جف پو، تحلیلگر فناوری بین‌المللی Haitong می‌گوید اپل در حال کار بر روی هدفون جدیدی به نام AirPods Lite است. به گفته این تحلیلگر، این ایرپادهای جدید محصول ارزان تری خواهند بود که برای رقابت با هدفون های مقرون به صرفه سایر رقبا طراحی شده اند.

اپل ایرپاد لایت

متأسفانه وی اطلاعات بیشتری در مورد این هدست جدید اپل ارائه نکرد. بنابراین نمی‌توانیم به شما بگوییم که AirPods Lite چه ویژگی‌هایی ممکن است داشته باشد یا چقدر هزینه دارد. با این حال، از آنجایی که اپل در حال حاضر AirPods 2 خود را با قیمت 129 دلار به فروش می رساند، قیمت AirPods Lite ممکن است کمتر از آن باشد.

مطابق با PhoneArenaجف پو در یادداشت خود همچنین کاهش تقاضا برای ایرپاد تا سال 2023 را پیش بینی کرد. به گفته منابع صنعتی، جف پو گفت انتظار می رود تولید ایرپاد در سال 2022 با 73 میلیون دستگاه کاهش یابد و در سال 2023 به 63 میلیون دستگاه برسد. به گفته وی، برخی از دلایل این کاهش تولید، کاهش مورد انتظار برای ایرپاد 3 و همچنین این واقعیت است که ممکن است امسال شاهد معرفی ایرپادهای جدید نباشیم.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا