اخبار فناوری

اطلاعاتی درباره گوشی تاشو Oppo Find N3 منتشر شده است

گوشی تاشو Oppo سه ماه پیش پیدا کردن N2 Flip در چین با برچسب قیمت 860 دلار معرفی شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش خارجی 3.6 اینچی بود که آن را به بزرگترین صفحه نمایش خارجی برای یک گوشی کوچک تاشو تبدیل می کرد. در عین حال، یک تلفن تاشو بزرگتر N2 را پیدا کنید رونمایی شد که نسبت صفحه نمایش بسیار جالبی را در داخل و خارج ارائه می کرد. اطلاعات اخیر در مورد گوشی تاشو Oppo Find N3 منتشر شده که ممکن است مهم باشد.

گوشی تاشو Oppo Find N3

دو ماه پیش بود که اولین شایعات در مورد Oppo Find N3 منتشر شده بود. برای یادآوری، این گزارش ادعا کرد که Find N3 با شماره مدل PHN110 در حال توسعه است و دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود.

نمودار منتسب به Oppo Find N3

نمودار منتسب به Oppo Find N3

گزارش جدید می گوید Find N3 دارای سه حسگر است سونی IMX890 همان چیزی است که Find X6 Pro برای دوربین های اصلی، زاویه دید فوق عریض و تله فوتو استفاده می کند. در مقابل، جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار اوپو از سنسور سونی IMX989 برای دوربین اصلی خود استفاده می کند. این همان سنسوری است که در Vivo X90 Pro Plus و Xiaomi 13 Pro استفاده شده است.

جای تعجب نیست که از NPU انحصاری این برند به نام MariSilicon X در این گوشی تاشو استفاده شده است. همچنین با برند Hasselblad همکاری خواهد شد.

Omnivision برای سنسور دوربین سلفی استفاده می شود. این سنسور از سنسور Omnivision OV32C استفاده می کند که همان سنسور 32 مگاپیکسلی موجود در Find N2 است.

گفته می شود Oppo Find N3 یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد که نسبت به باتری 4520 میلی آمپر ساعتی Find N2 افزایش یافته است.

حسگر اثر انگشت نصب شده روی قاب کناری و همچنین صفحه نمایش LTPO تاشو با نرخ تازه سازی 120 هرتز نیز حدس زده می شود.

انتظار می رود Oppo Find N3 در تابستان 1402 با نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 پلاس عرضه شود که احتمالاً کوالکام تقریباً در همان زمان معرفی خواهد کرد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی جدید تاشو OPPO هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا