اخبار فناوری

اشتراک تیک آبی اینستاگرام در راه است

عمده ترین ابزار کسب درآمد در شبکه های اجتماعی را می توان در فروش تبلیغات مشاهده کرد. با این حال، برخی از آنها مانند توییتر با فروش اشتراک های خاص سعی در افزایش درآمد خود دارند. به نظر می رسد متا نیز چنین فکر می کند، و در اخبار فوری این را می آموزیم اینستاگرام Blue Tik را دنبال کنید در راه است.

اینستاگرام Blue Tik را دنبال کنید

بر اساس مشاهدات کد برنامه اینستاگرام توسط توسعه دهنده الساندرو پالوزی، مهندس معکوس، اینستاگرام ممکن است در نظر داشته باشد تا تاییدیه پولی را به کاربران ارائه دهد.

توسعه دهنده تصویر زیر را از کد برنامه به اشتراک گذاشته است:

این کدها به وضوح به “نشان آبی پولی” اشاره دارند و به احتمال زیاد به تیک آبی رنگی که کاربران تایید شده در پلتفرم دریافت می کنند اشاره دارد. اصطلاحات FB و IG به معنای فیس بوک و اینستاگرام است. این می تواند به این معنی باشد که متا در حال بررسی تایید کاربران پولی در پلتفرم های موجود خود است.

اصطلاح IDV مخفف معروفی برای “تأیید هویت” است. Palozzi چندین ویژگی که قبلا دیده نشده بود، از جمله عملکرد شبیه به BeReal و برنامه ریزی درون برنامه ای در اینستاگرام را بررسی کرده است.

علاوه بر این، گزارش شده است که توسعه‌دهنده کدی را مشاهده کرده است که به نوع جدیدی از اشتراک اشاره می‌کند، اگرچه مشخص نیست که آیا مستقیماً به تأیید پولی مرتبط است یا خیر.

همانطور که می دانید Twitter Blue یک سرویس اشتراک است که هزینه آن 8 تا 11 دلار در ماه است و امکان دسترسی به علامت تایید شده توییتر و همچنین برخی از ویژگی های آزمایشی را برای کاربران فراهم می کند.

ارائه تاییدیه پولی یکی از اولین اقدامات ایلان ماسک پس از تسلط بر توییتر بود. او فکر می کرد که اشتراک آبی برای مشترکین بالقوه جذاب تر خواهد بود. با این حال، شروع فاجعه‌باری داشت، زیرا شرکت نتوانست تدابیر امنیتی را برای جلوگیری از جعل هویت شرکت‌ها و شخصیت‌ها توسط کاربران تصادفی اجرا کند.

اگر متا واقعاً در حال توسعه تأیید پولی است، باید راهی پیدا کند تا اشتباه توییتر را تکرار نکند. به خصوص از آنجایی که بسیاری از کاربران اینستاگرام ممکن است برای تأیید پروفایل خود مشکل داشته باشند.

در حال حاضر دریافت نشان آبی در برنامه بسیار دشوار است. حتی یک بازار سیاه برای تأیید اینستاگرام وجود دارد، با افرادی که ده ها هزار دلار برای گرفتن علامت آبی در کنار نام خود می پردازند. متا تصمیم گرفته است در حال حاضر در مورد کشف Paluzzi اظهار نظر نکند، بنابراین باید دید که آیا او واقعاً روی تأیید پولی کار می کند یا خیر.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید ارائه تیک آبی پولی در اینستاگرام یک حرکت هوشمندانه است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا