اخبار فناوری

اشتراک توییتر کاملاً بدون آگهی در حال توسعه است

توییتر در تلاش است تا درآمد خود را بهبود بخشد. این تلاش ها شامل اشتراک های ماهانه مختلف است. ایلان ماسک اخیراً اعلام کرد که اشتراکی کاملاً بدون آگهی در توییتر در حال توسعه است. این اشتراک هزینه بیشتری خواهد داشت.

اشتراک کاملاً بدون آگهی در توییتر

توییتر در حال کار بر روی یک اشتراک آبی جدید و گران‌تر است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون دیدن هیچ تبلیغاتی از این پلتفرم استفاده کنند. ایلان ماسک، مالک توییتر، بعدازظهر شنبه توییت کرد:

“تبلیغات در توییتر بسیار زیاد و بسیار بزرگ هستند. اقداماتی برای حل هر دو در هفته های آینده انجام خواهد شد.”

علاوه بر این، اشتراک گران‌تری وجود خواهد داشت که به شما امکان می‌دهد هیچ تبلیغاتی را نشان دهید.»

در ایالات متحده، اشتراک Twitter Blue در حال حاضر 11 دلار در ماه هزینه دارد که کاربران می توانند مستقیماً از برنامه توییتر برای iOS یا Android خریداری کنند. در وب، جایی که کمیسیون 30 درصدی اپل و گوگل برای خریدهای درون برنامه ای اعمال نمی شود، هزینه این سرویس 8 دلار در ماه است.

از زمانی که توییتر شروع به تغییر شرایط اشتراک خود در ماه نوامبر کرد، توانایی دیدن تبلیغات کمتر در جدول زمانی توییتر یکی از بزرگترین نقاط فروش بوده است، اما حتی این ویژگی همچنان به عنوان “به زودی عرضه می شود” ذکر شده است. ضمیمه کردن

بر اساس برخی برآوردها، از زمانی که ماسک در ماه اکتبر این شرکت را به دست گرفت، درآمد تبلیغات توییتر به شدت کاهش یافته است. طبق گزارشی که اخیرا توسط The Information منتشر شده است، یکی از مدیران ارشد توییتر سه شنبه گذشته به کارمندان گفته است که درآمد روزانه نسبت به روز مشابه در سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

در یکی از اسلایدهای داخلی که توسط این رسانه دیده شده است، توییتر این کاهش را به راه اندازی مجدد توییتر بلو نسبت داده است. راه‌اندازی مجدد به این دلیل اتفاق افتاد که حساب‌های انتفاعی تأیید شده از ویژگی تأیید پولی برای جعل هویت مارک‌ها، افراد مشهور و سایر حساب‌های برجسته استفاده می‌کردند.

نظر شما چیه؟ آیا فکر می‌کنید اشتراک گران‌تر برای یک تجربه توییتر کاملاً بدون آگهی خریدارانی دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا