اخبار فناوری

اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE با قیمت 2 دلار ارائه شد

هواوی دارای اکوسیستم متنوعی در صنعت لوازم جانبی است. بلندگوهای هوشمند نیز بخشی از استراتژی محصولات هواوی هستند. شرکت چینی هواوی امروز از اسپیکر هوشمند خود با نام Sound SE رونمایی کرد. اسپیکر هوشمند Huawei Sound SE دقیقاً چه ویژگی هایی دارد؟

مشخصات فنی و قیمت بلندگوی هوشمند Huawei Sound SE

هواوی بلندگوهای نوآورانه و جذابی را معرفی کرده است. این بلندگوهای هوشمند می توانند عبارتند از: پسر X 2021 اشاره شده.

معرفی رسمی بلندگوی هواوی 2021 Sound X: طراحی بهبودیافته با LED 360 درجه

مطابق با گیزموچین، هواوی به دلیل تحریم های آمریکا با مشکلاتی در تولید گوشی های هوشمند روبرو است. بنابراین ، غول فناوری مستقر در چین بر تولید سایر محصولات فناوری تمرکز کرده است. در همین راستا ، چینی ها از اسپیکر هوشمند جدید خود در چین رونمایی کردند. اما مشخصات این اسپیکر هوشمند چیست؟

اسپیکر Huawei Sound SE در دو رنگ مشکی شفاف و سفید طلایی موجود است. اسپیکر جدید هواوی از چهار بلندگوی شش واحدی استفاده می کند. این سیستم دارای سه بلندگوی کامل ، یک ووفر و دو رادیاتور فعال است. معماری آکوستیک Devialet Push-Push ، عملکرد Devialet SAM ، الگوریتم تنظیم صدای Devialet و سایر ویژگی های دیگر این بلندگو است.

از نظر قابلیت اتصال ، Huawei Sound SE از بلوتوث نسخه 4.1 و Wi-Fi پشتیبانی می کند.جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت AUX در این اسپیکر تعبیه شده است. اما خروجی استریو وجود ندارد. یکی دیگر از ویژگی های Sound SE عملکرد پخش DLNA / QPlay است.

جالب است که استفاده از HarmonyOS 2.0 در این بلندگوی هوشمند. با استفاده از دستیارهای صوتی مختلف این بلندگوی هوشمند می توانید موسیقی و موارد دیگر را کنترل کنید. هواوی در اسپیکر هوشمند جدید خود قابلیت اتصال سریع را ارائه کرد. شما قادر خواهید بود دستگاه های مختلف خود را به Sound SE متصل کنید. اگر این بلندگوی هوشمند نزدیک دستگاه های متصل باشد ، آنها را به طور خودکار متصل می کند. نیازی به نصب نرم افزار اضافی ندارد.

قیمت بلندگوی هوشمند Huawei Sound SE ٨٩٩ یوان است (معادل 5 دلار آمریکا) شرق اما با تخفیف ١٠٠ یوان ، هواوی قیمت فروش اصلی خود را به ٧٩٩ یوان کاهش داد (معادل 24 دلار آمریکا) یک کتاب.

نظر شما در مورد Sound SE چیست؟ آیا این محصول توجه شما را به خود جلب کرده است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا