اخبار فناوری

اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده توسط سامسونگ برای گلکسی اس 23 تولید خواهد شد

در بازاری که تراشه‌های پرچم‌دار سال در پرچم‌دارهای ارزان قیمت گاهی اوقات کمتر از 600 دلار یافت می‌شوند، اگر یک گوشی پرچم‌دار می‌خواهد تمایز خود را حفظ کند، بهتر است نسخه ویژه‌ای از تراشه پرچم‌دار سال داشته باشد. کره ای ها این را می دانند و گفته می شود که اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده توسط سامسونگ برای گلکسی اس 23 تولید خواهد شد.

اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده است

کمتر از 2 هفته از زمانی که در Tranji نوشتیم که گلکسی S23 ممکن است همراه باشد، می گذرد نسخه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 با فرکانس بالاتر معرفی شود. گفته می شود به جای کلاک کردن هسته فوق العاده Cortex X-3 تراشه با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، تراشه ای که در هسته گلکسی S23 یافت می شود دارای یک Cortex X-3 با فرکانس 3.32 گیگاهرتز است. این به معنای فرکانس ساعت 120 مگاهرتز بالاتر از نسخه فعلی است اسنپدراگون 8 نسل 2 که برای سایر شرکت ها موجود است.

لیست تمام برندهایی که عرضه گوشی پرچمدار با اسنپدراگون 8 نسل 2 را تایید کرده اند.

هسته Cortex X-3 تا 25٪ عملکرد بهتری نسبت به Cortex X-2 ارائه می دهد. ARM می گوید:

“برنامه Custom Cortex-X سفارشی سازی و تمایز فراتر از نقشه راه سنتی محصولات Arm Cortex را امکان پذیر می کند و به شرکای ما ابزاری برای ارائه عملکرد نهایی مورد نیاز برای موارد استفاده خاص خود ارائه می دهد.”

به طور سنتی، سامسونگ سری گلکسی اس را با تراشه اگزینوس خود در همه جا به جز ایالات متحده، کانادا و چین عرضه می کند. بسیاری از کاربرانی که نسخه اگزینوس پرچمداران سامسونگ را دریافت کردند از این موضوع ناراضی بودند. به نظر می رسد امسال این مشکل برطرف شود زیرا کوالکام تقریباً تأیید کرده است که امسال “سهم جهانی” از سری گلکسی اس 23 خواهد داشت.

اسنپدراگون 8 نسل 2 توسط سامسونگ اورکلاک شد

اخبار امروز در مورد “ویژه” سامسونگ از اسنپدراگون 8 نسل 2 منتشر شده است. در حالی که TSMC نسخه استاندارد چیپست را تولید خواهد کرد، به نظر می رسد کارخانه ریخته گری سامسونگ نسخه اورکلاک شده تراشه را برای گوشی های خود این شرکت تولید کند.

توییتی وجود دارد که می گوید اسنپدراگون 8 نسل 2 توسط سامسونگ ساخته شده است فرآیند LPE چهار نانومتری در حالی ایجاد می شود که نوع انتشار عادی آن از گره ها استفاده می کند فرآیند N4P تولید شده توسط TSMC.

سری گلکسی اس 23 سامسونگ شامل گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا است. انتظار می رود این سه دستگاه در نیمه اول زمستان 1401 و در رویداد آتی سامسونگ Unpacked معرفی شوند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این انتخاب سامسونگ به یک برگ برنده برای آنها تبدیل خواهد شد یا باعث کاهش محبوبیت پرچمداران این شرکت مانند Exynos نه چندان محبوب خواهد شد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا