اخبار فناوری

استفاده از شارژ سریع 67 واتی برای Redmi K60 تایید شده است

سری Redmi K60 قرار است در هفته های آینده رونمایی شود. اگرچه هنوز زمان دقیق معرفی این گوشی های هوشمند مشخص نشده است. اما آمار بالای درز اطلاعات اخیر نشان می دهد که زمان زیادی تا مراسم رونمایی باقی نمانده است. اکنون تایید شده است که Redmi K60 شارژ سریع 67 واتی خواهد داشت.

قابلیت شارژ سریع Redmi K60 با گواهی 3C فاش شده است

آخرین اطلاعات منتشر شده توسط گواهینامه معتبر 3C چین تایید می کند که نسخه استاندارد سری Redmi K60 از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.اگر به یاد داشته باشید، Redmi K50 از شارژرهای 67 واتی نیز پشتیبانی می کند. شایعات قبلی ادعا می کردند که Redmi K60 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. یک خبر خوب دیگر برای طرفداران شیائومی وجود دارد! همانطور که گزارش های قبلی نشان می دهد، Redmi K60 اولین گوشی هوشمند Redmi خواهد بود که از شارژ بی سیم استفاده می کند.

Redmi K50 Pro

مانند GSM Arena در مجموع، با توجه به اینکه این گوشی هوشمند ردمی آینده مانند نسل قبلی از شارژر 67 واتی استفاده می کند. اطلاعات منتشر شده توسط گواهینامه 3C تعجب آور نیست. و تا حدودی این انتظار می رفت. اما در هر صورت، اکنون می دانیم که Redmi K60 استاندارد هیچ ارتقایی در بخش شارژ سریع نخواهد داشت.

Redmi K50 از MediaTek Dimension 8100 استفاده می کند

Redmi K50 در مارس 2022 معرفی شد. این تلفن هوشمند به لطف تراشه دارای قدرت پردازشی خاص خود است. مدیاتک 8100 آوردن. این دستگاه مجهز به نمایشگر بزرگ OLED 6.67 اینچی است و از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند.صفحه نمایش این گوشی هوشمند 20:9 است و قابلیت نمایش محتوای HDR 10 + را دارد. سه لنز دوربین در پشت Redmi K50 قابل مشاهده است. دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی است و از لرزشگیر اپتیکال استفاده می کند. دوربین دیگر دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. که برای عکاسی فوق عریض استفاده خواهد شد. دوربین سوم از نوع ماکرو و دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است.

شیائومی Redmi K60 با مدیاتک Dimensity 8200 عرضه می شود؟

نظر شما در مورد پرچمداران آینده ردمی چیست؟ آیا شارژ سریع 67 واتی نیازهای شما را برآورده می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا