اخبار فناوری

استفاده از تیتانیوم برای بدنه آیفون 15 اولترا اپل محتمل است

پس از معرفی اپل واچ اولترا، اکنون شایعاتی مبنی بر گسترش این افزونه به گوشی های موبایل یا آیفون اپل به گوش می رسد. آخرین شایعات مربوط به سری آیفون 15 است.شنیده شده استفاده از تیتانیوم برای قاب اولترا آیفون 15 اپل بعید نیست البته اگر اصلا چنین آیفونی تولید شود!

بدنه تیتانیومی برای Apple iPhone 15 Ultra

اپل به تازگی سری گوشی های هوشمند آیفون 14 را معرفی کرده است که از 4 عضو به نام های آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و ​​14 پرو مکس تشکیل شده است. بلافاصله پس از عرضه، گزارش هایی درباره خط تولید آیفون 15 منتشر شد که تغییرات عمده ای را پیش بینی می کرد.

شایعه شده بود که غول فناوری کوپرتینویی قصد دارد آیفون 15 پرو مکس را با دستگاهی به نام آیفون 15 اولترا جایگزین کند. در جدیدترین توسعه، جزئیاتی در مورد کیفیت ساخت گوشی هوشمند پرچمدار آینده این شرکت منتشر شده است.

با توجه به LeaksApplePro، آیفون 15 اولترا این دستگاه از یک قاب تیتانیومی استفاده می کند که ظاهر و احساس برتری به دستگاه می دهد. پیش از این، گزارش هایی از بدنه تیتانیومی آیفون 14 پرو مکس منتشر شده بود، اما این موضوع محقق نشد.

تیتانیوم فلزی با کیفیت بالاتر از فولادی است که در مدل های آیفون 12 تا 14 پرو استفاده شده است. این فلز در برابر خراش مقاومت بیشتری دارد و در عین حال وزن سبک تری دارد و ساختار محکم تری دارد.

گوشی های هوشمند زیادی با بدنه تیتانیومی در بازار وجود ندارد و این مزیت منحصر به فردی را برای این شرکت به کاربران می دهد. این فلز البته گرانتر است که احتمالاً می تواند منجر به افزایش قیمت دستگاه شود.

آیفون 15 اولترا با تراشه 3 نانومتری اپل و USB-C؟

علاوه بر ساختار تیتانیومی، به تازگی جزئیات دیگری در مورد آیفون 15 اولترا به بیرون درز کرده است. گفته می شود این گوشی دارای تراشه 3 نانومتری است.

همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای درگاه USB-C باشد که احتمالاً پس از قوانین جدید اتحادیه اروپا که سازندگان تلفن را ملزم به ارائه پشتیبانی از شارژ USB-C در دستگاه‌های خود می‌کند، به دست خواهد آمد. این گوشی هوشمند همچنین دوربین سلفی بهتری دارد و عمر باتری بیشتری را ارائه می دهد.

نطر شما چی هست؟ منتظر آیفون 15 اولترا هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا