اخبار فناوری

ارسال تصاویر با کیفیت و ابعاد اصلی در واتس اپ امکان پذیر خواهد بود

زمانی که قصد دارید تصویری را در شبکه های اجتماعی پست کنید، این پلتفرم ها به طور پیش فرض کیفیت تصویر را پایین می آورند. برخی از آنها مانند تلگرام دارای گزینه ای برای ارسال تصاویر بدون افت کیفیت و با نسخه اصلی هستند. اما به نظر می رسد از این پس امکان ارسال تصاویر با کیفیت و ابعاد اصلی در واتس اپ وجود داشته باشد. با مایفون مگ با بودن

امکان ارسال تصاویر با کیفیت و ابعاد اصلی در واتس اپ وجود دارد

واتس اپ در حال توسعه راهی است که کاربران می توانند تصاویر خود را با وضوح اصلی بدون افت کیفیت ارسال کنند. WABetaInfo که این ویژگی را کشف کرده است، گفت که کاربران می توانند کیفیت عکس را از طریق منوی تنظیمات جدید واقع در ابزارهای طراحی و ویرایش برنامه انتخاب کنند. نسخه فعلی واتس اپ به شما امکان می دهد قبل از ارسال تصاویر بهترین کیفیت را انتخاب کنید تا وضوح بالایی داشته باشید، اما همچنان فایل ها را تا حدی فشرده می کند تا زمان انتقال سریع تری را ارائه دهد.

اما همچنان، همانطور که WABetaInfo گفت، داشتن سطح جدیدی از کنترل بر روی تصاویر مفید خواهد بود، به خصوص در شرایطی که کیفیت تصویر مهم است (مانند اسناد). تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی در دسترس نیست، اما احتمالاً می توان گفت که ارسال تصاویر با وضوح اصلی به احتمال زیاد باعث افزایش زمان انتقال داده، زمان دانلود و میزان فضای مورد نیاز دستگاه برای ذخیره فایل های مذکور می شود.

امکان ارسال تصاویر با کیفیت و ابعاد اصلی در واتس اپ

همانطور که قبلاً ذکر شد، ویژگی حفظ وضوح اصلی هنوز در حال توسعه است، بنابراین این ویژگی در نسخه‌های بتا آتی واتس‌اپ یا به این زودی منتشر نخواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که این آپدیت در نسخه اندروید واتس اپ بدون اشاره به اینکه آیا قابلیت وضوح بومی برای iOS خواهد آمد یا خیر، کشف شد.

امکان وارد کردن میانبر در واتس اپ
WABetaInfo همچنین میانبرهای جدیدی را برای نسخه موبایل WhatsApp کشف کرده است. این میانبرها به مدیران چت گروهی اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی برخی از اقدامات را انجام دهند و تعاملات خاصی را با اعضای گروه ساده کنند. دامنه کامل این ویژگی هنوز مشخص نیست، اما شایعات حاکی از آن است که ادمین ها می توانند هر زمان که به یک چت گروهی می پیوندند یا ترک می کنند، شماره تلفن او را شناسایی کنند. علاوه بر این، مدیران می توانند یک منوی زمینه جدیدی برای خود ایجاد کنند تا اقدامات خاصی مانند تماس خصوصی با کاربران چت یا اضافه کردن آنها به لیست مخاطبین را انجام دهند.

این میانبرها به ویژه در هنگام برخورد با گروه های بزرگ مفید هستند. در نوامبر 2022، واتس‌اپ ویژگی Communities را راه‌اندازی کرد که امکان چت در مقیاس بزرگ را برای حداکثر 1024 کاربر فراهم کرد. با چنین گروه های بزرگی، مدیران به ابزارهایی نیاز دارند که بتوانند همه چیز را بهتر و سریعتر مدیریت کنند. این ویژگی میانبر قطعا یک مزیت بزرگ برای آنها خواهد بود.

ارسال تصاویر با کیفیت و ابعاد اصلی در واتساپ

مطابق با رادار فنیبرخلاف ویژگی اصلی کیفیت تصویر، میانبرها در حال حاضر برای اندروید و iOS از طریق نسخه‌های بتا واتس‌اپ در دسترس هستند. متأسفانه برای دارندگان آیفون، برنامه TestFlight برای WhatsApp دیگر تازه واردان را نمی پذیرد. اگر قبلاً کاربر بتا هستید، اکنون می توانید نسخه بتا را دانلود کرده و بدون هیچ زحمتی به این ویژگی دسترسی داشته باشید. با این حال، کاربران اندروید همچنان می توانند به برنامه بتای فروشگاه گوگل پلی بپیوندند.

امسال سال بزرگی برای WhatsApp است. در ماه ژانویه، WABetaInfo بسیاری از ویژگی‌های بزرگ بعدی این برنامه پیام‌رسان را تشریح کرد، از جمله توانایی ضبط وضعیت با صدای شما و چت‌های فوروارد بدون نیاز به Google Drive. نظر شما کاربران مایفون مگ در مورد امکان ارسال تصاویر با کیفیت و ابعاد اصلی در واتس اپ که به زودی ارائه می شود چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا