اخبار فناوری

ادعای بزرگ شیائومی در مورد MIUI 14: سبک ترین رابط کاربری اندروید؟!

شیائومی آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری جدید آن را منتشر کرد MIUI 14 خیلی کند و معکوس کار می کند. در حالی که بیش از نیمی از گوشی های سامسونگ واجد شرایط به روز رسانی اندروید 13 قبلاً به آخرین سیستم عامل گوگل به روز شده اند، شیائومی فقط لوگوی MIUI 14 رونمایی شد! با این حال، شاهد ادعای بزرگ شیائومی در مورد MIUI 14 هستیم که آن را سبک ترین رابط کاربری اندروید می داند.

ادعای بزرگ شیائومی در مورد MIUI 14

شیائومی شروع به ارسال نظرات مختلف MIUI 14 در شبکه های اجتماعی چینی کرده است. اگرچه این شرکت هنوز اعلامیه رسمی نکرده است، اما به مدیران اجازه می دهد تا در مورد سیستم عامل آینده در پلتفرم هایی مانند Weibo نظر دهند.

لوگوی MIUI 14 شیائومی رونمایی شد

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، شیائومی در تلاش است تا MIUI 14 را به عنوان نسخه ای بهینه و سریع برای محصولات خود معرفی کند و یکی از مدیران این شرکت تا آنجا پیش رفت که ادعا کرد این به روز رسانی راحت تر و سبک تر از سایر رابط های اندرویدی است.

ادعای یکی از مدیران شیائومی در 14 می

ادعای یکی از مدیران شیائومی در 14 می

رام چینی شیائومی یا همه رام های بهبود یافته

ظاهراً تیم توسعه‌دهنده این سال را صرف اتو کردن رابط کاربری MIUI کرده است که با هزاران برنامه و سرویس شخص ثالث از پیش نصب شده ارائه می‌شود. با این حال، تفاوت هایی بین رام های شیائومی چین و سایر بازارها از جمله اروپا و هند وجود دارد و بنابراین باید دید که آیا این مدیر شیائومی به تمام نسخه های MIUI اشاره می کند یا فقط به MIUI 14 که شیائومی قصد دارد در چین عرضه کند. . نظر دارد

البته قبل از آن، شیائومی همان موضوعات را برای نسخه های قدیمی MIUI ارائه کرده بود. همانطور که شیائومی فقط یک سال پیش وعده داده بود که MIUI 12.5 “سریع تر و روان تر” از MIUI 12 خواهد بود، کاربران به خوبی می دانند که این به روز رسانی به راحتی می تواند یکی از بدترین به روز رسانی های شیائومی باشد.

شیائومی در MIUI 14 احتمالاً تبلیغات مزاحم و نرم افزارهای مزاحم را حذف می کند

بنابراین ما اظهارات رسمی در مورد MIUI 14 فعلاً آن را با شک و تردید می پذیریم. انتظار می‌رود رابط کاربری MIUI 14 روی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو معرفی شود که انتظار می‌رود ماه آینده در چین عرضه شوند. بر اساس روند جدید MIUI UI MIUI 14 باید در اندروید 12 و اندروید 13 در دسترس باشد. علاوه بر این، عرضه جهانی ممکن است تا زمستان 1401 ادامه داشته باشد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما ادعای شیائومی می تواند درست باشد؟ عملکرد شیائومی را در انتشار رابط کاربری جدید این شرکت چگونه می بینید؟

آیا آپدیت MIUI 14 شیائومی برای این گوشی ها موجود است؟

برخی از اسکرین شات های MIUI 14 شیائومی فاش شده است: ویژگی های جدید

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا