اخبار فناوری

احتمالا تولید پیکسل 6a در چند کشور آسیایی آغاز شده است

شایعات زیادی ادعا کرده اند که Pixel 6a در ماه می 2022 معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند میان رده بعدی گوگل است. موکول شارما، افشاگر اطلاعاتی مشهور، اکنون ادعا کرده است که تولید پیکسل 6a در برخی از کشورهای آسیایی آغاز شده است. اگر این ادعا درست باشد، نباید زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی هوشمند باقی بماند.

زمان زیادی از معرفی Pixel 6a نمی گذرد

Pixel 6a احتمالاً در رویداد Google IO که از 11 می آغاز می شود، رونمایی خواهد شد. البته عرضه این گوشی هوشمند ممکن است تا ۲۸ ژوئن (۷ تیر) آغاز نشود. ما انتظار داریم که میان رده های گوگل، پیشنهادی گسترده تر از آن ارائه دهند پیکسل 5a داشتن. این گوشی هوشمند تنها در ایالات متحده و ژاپن موجود بود. همچنین گفته می شود که پیکسل 6a طراحی مشابهی با دو برادر بزرگتر خود دارد. بنابراین انتظار داریم این دستگاه به ماژول دوربین نواری و سوراخ پانچ نیز مجهز شود. ادعا می شود که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است و ابعاد کلی آن کوچکتر از پیکسل 6 خواهد بود.

پیکسل 6 پرو

سایت اینترنتی PhoneArena در گزارش جدید خود ادعا می کند که پیکسل 6a از همان دوربین 12.2 مگاپیکسلی نسل قبل بهره خواهد برد. اما دوربین Ultra Wide Pixel 6 را می توان با این دستگاه همراه کرد. این احتمالا پیکسل 6 ای را به یک دستگاه ایده آل برای عکاسی (در مقایسه با رقبای خود) تبدیل می کند. قبل از شروع تولید پیکسل 6a مشخص شد که این گوشی هوشمند از تراشه تانسور همان چیپست موجود در پیکسل 6 و 6 پرو) سود خواهد رساند. همچنین ادعا شده است که نسخه پایه این گوشی هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

آیا قیمت پیکسل 6a نسبت به نسل قبلی افزایش می یابد؟

قیمت 6 پیکسل هنوز مشخص نیست. اگر به خاطر داشته باشید، پیکسل 5a 449 دلار قیمت داشت. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. زیرا پیکسل 6 قرار است دوربین بهتر و تراشه جدیدتری داشته باشد. توجه کنید که گلکسی A53 قیمت سامسونگ 449 دلار است. آیفون SE 3 نیز دارای برچسب قیمت 429 دلار (قیمت پایه) است. بنابراین، اگر گوگل تصمیم به افزایش قیمت بگیرد، احتمالاً بر فروش پیکسل 6a تأثیر منفی خواهد گذاشت. گوگل باید تصمیمات سخت بگیرد!

قاب 6a پیکسلی تصویر احتمالی آن را به ما نشان می دهد: احتمالاً رونمایی قریب الوقوع است

نظر شما چیه؟ آیا قیمت پیکسل 6a نسبت به نسل قبل افزایش می یابد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا