اخبار فناوری

احتمالا به زودی اولین گوشی شیائومی با صفحه نمایش 4K را خواهیم دید.

احتمالاً در آینده نزدیک اولین گوشی شیائومی با صفحه نمایش 4K را خواهیم دید. شیائومی هنوز هیچ اطلاعاتی در این مورد منتشر نکرده است ، اما گواهی TENAA آن را تأیید می کند. این اولین بار نیست که دستگاهی با چنین صفحه نمایش عرضه می شود. اما تعداد دستگاه های 4K در بازار تلفن های هوشمند بسیار اندک و محدود است.

مشخصات اولین گوشی شیائومی با صفحه نمایش 4K منتشر شد

اکثر گوشی های رده بالا و پرچمدار امروزی دارای صفحه نمایش 2K یا QHD هستند. فقط سونی به طور مداوم از این استاندارد فراتر رفته است ، یک بار در سال 2015 با تلفن Z5 Premium و امروز با Xperia XZ Premium ، Xperia 1 نسل اول ، دوم و سوم نیز هست Xperia Proبه

در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه خواهد کرد. اکنون برخی از مشخصات این دستگاه با کد 2109119 قبل از میلاد در TENAA قابل مشاهده است. با توجه به مشخصات فاش شده اولین گوشی شیائومی با صفحه نمایش 4K ، به نظر می رسد که ما با یک گوشی رده بالا یا پرچمدار سر و کار داریم. متأسفانه ، همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، مدل دقیق تراشه مشخص نیست ؛ پایگاه داده TENAA تنها حداکثر فرکانس پردازنده 2.4 گیگاهرتز را ثبت می کند. اجازه دهید نگاهی به مشخصات گوشی بعدی شیائومی با صفحه نمایش 4K بیندازیم:

  • صفحه نمایش خمیده OLED با وضوح 4K
  • تراشه ای با فرکانس پردازنده 2.4 گیگاهرتز
  • رم 6 ، 8 ، 12 یا 16 گیگابایت
  • باتری 4400 میلی آمپر ساعتی
  • دوربین سه گانه و اندروید 11
  • ابعاد 158.34 در 71.5 در 6.98 میلی متر و وزن آن 166 گرم است

عکسهای منتشر شده توسط گیز چین آنها جزئیات زیادی در مورد این گوشی ندارند ، اما سرنخ های جالبی را ارائه می دهند. مخصوصاً اگر در فتوشاپ کمی روشنایی و کنتراست ایجاد کنید. به نظر می رسد دوربین سلفی در بالای صفحه در Infinity-O punch holi متمرکز شده است. ماژول دوربین این گوشی احتمالاً شامل سه سنسور خواهد بود. علاوه بر این ، طراحی این ماژول بسیار مشابه است شیائومی CIVI شرقی

اولین گوشی شیائومی با صفحه نمایش 4K

لازم به ذکر است که شرکت چینی شیائومی به تازگی از تلفن هوشمند CIVI به طور رسمی رونمایی کرد که در توسعه و تولید آن تمرکز بر طراحی و عملکرد دوربین ها بود. این دستگاه در درجه اول برای کاربران جوان در نظر گرفته شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح 1080 در 2400 پیکسل است. صفحه نمایش این تلفن همچنین از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. خوب است به خاطر داشته باشید که TENAA عاری از خطا نیست و ممکن است در تدوین Datasheet خطاهایی وجود داشته باشد.

ما همچنین منتظر هستیم تا ببینیم آیا شیائومی سرانجام دستگاهی با صفحه نمایش 4K عرضه می کند یا خیر. شما چی فکر میکنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا