اخبار فناوری

آی‌پد مینی تاشو تا سال ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود

امروزه محبوبیت محصولات تاشو به عنوان نوآورانه ترین گجت های دنیای فناوری بسیار بالاست. دلیل این امر ممکن است تضعیف نوآوری در سال های اخیر باشد. با این حال، امروزه تقریباً همه شرکت ها در حال توسعه محصولات خمشی خود هستند. در مورد اپل، به نظر می رسد آیپد مینی تاشو قبل از سال 2025 عرضه نخواهد شد. در ادامه با مایفون مگ بیا

آی‌پد مینی تاشو تا سال ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود

مینگ چی کو که یکی از برترین کارشناسان و افشاگران دنیای فناوری است، اخیراً اطلاعات خود را در مورد شایعاتی مبنی بر توسعه اپل مینی تاشو به اشتراک گذاشته است. بنابراین می توان گفت که این شرکت برنامه های بزرگی برای دستگاه های تاشو دارد. به گفته وی، چنین تصمیمی نه در حال حاضر و نه در سال 2025 (که شایعات قبلی به آن اشاره کرده بودند) اتخاذ نخواهد شد. کاملاً منطقی است که مینگ چی کو فکر می کند دستگاه تاشو اپل دستگاهی عالی است که کاملاً با ماهیت iPad mini مطابقت ندارد. بنابراین یا از خانواده آیپد پرو می‌توان به عنوان یک آی‌پد تاشو استفاده کرد، یا اپل می‌تواند ماهیت تاشوی دستگاه را با سری جدید آی‌پد خود منعکس کند.

مینگ چی کو می گوید فکر می کنم بعید است اپل در سال 2025 آیپد مینی را با آیپد تاشو جایگزین کند. زیرا این موضوع برخلاف آنچه برخی رسانه ها پیش از این پیش بینی کرده اند است. دلیل آن این است که یک iPad تاشو بسیار بسیار بیشتر از iPad mini هزینه دارد، بنابراین چنین جایگزینی منطقی نخواهد بود. علاوه بر این، اپل در حال حاضر روی نسخه جدیدی از آیپد مینی مجهز به پردازنده جدید به عنوان نقطه اصلی فروش این تبلت کار می کند و انتظار می رود تولید انبوه آن تا پایان سال 2023 یا نیمه اول سال 2024 آغاز شود.

آی پد مینی تاشو

مطابق با PhoneArenaاگرچه چند سالی است که گوشی‌های تاشو عرضه شده‌اند، اما اپل هنوز به این رقابت نپیوسته است. با نگاهی به وضعیت آیپد مینی، مینگ چی کو می گوید که در حال حاضر یک آیپد مینی جدید در این شرکت در دست توسعه است. شایعه شده است که این تبلت دارای یک پردازنده جدید است که نقطه اصلی فروش اپل در بخش تبلت است. هنوز مشخص نیست که آیا اپل از تراشه M1 یا M2 برای تبدیل فشرده ترین iPad خود به محصولی جذاب استفاده خواهد کرد یا خیر.

تراشه‌های قدرتمند ARM اپل در حال حاضر در سری‌های iPad Pro و iPad Air استفاده می‌شوند، بنابراین منطقی است که نسل هفتم iPad mini نیز شاهد این پیشرفت باشد. مینگ چی کو می گوید وقتی نوبت به جدول زمانی اپل برای عرضه آیپد مینی بعدی می رسد، باید بر اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 تمرکز کند که باعث می شود تولید انبوه این محصول در کنار معرفی احتمالی آیفون 15 در سپتامبر 2023 منطقی به نظر برسد. اتفاق نیفتاده نظر شما کاربران مایفون مگ در مورد عرضه نشدن آیپد مینی تاشو تا سال 2025 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا