اخبار فناوری

آیفون 16 پرو احتمالاً دارای Face ID در زیر نمایشگر خواهد بود

طبق آخرین گزارش نشریه کره ای منتخبمدل پرچمدار سال 2024 اپل، آیفون 16 پرو، دارای Face ID در زیر صفحه نمایش خواهد بود تا ناحیه نمایش قابل استفاده تری را ارائه دهد.

فیس آیدی زیر صفحه نمایش آیفون 16 پرو

این گزارش به زبان کره ای توضیح می دهد که اپل اجزای مورد نیاز برای احراز هویت Face ID را در سال 2024 مستقیماً به زیر صفحه نمایش آیفون منتقل می کند. اگر از احراز هویت استفاده نشود، دوربین TrueDepth برای Face ID زیر صفحه نمایش قابل مشاهده نخواهد بود و به طور یکپارچه با صفحه نمایش ظاهر می شود. .

این گزارش همچنین حاکی از آن است که حفره صفحه نمایش در آیفون 16 پرو برای نصب لنز دوربین سلفی باقی خواهد ماند، اما با توجه به کاهش اندازه حفره صفحه، مساحت کلی صفحه نمایش افزایش می یابد. این پست اضافه می کند که سوراخ پانچ از آیفون 14 پرو تا آیفون 15 پرو در اواخر سال جاری باقی خواهد ماند زیرا فناوری Face ID زیر نمایشگر هنوز آماده نیست.

شایعات مبنی بر اینکه هر چهار مدل از سری آیفون 15 به جزیره دینامیک ارائه می‌دهند، بار دیگر توسط این نشریه تایید شده است و اپل عملکرد آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را به دو مدل استاندارد اخیر خود گسترش داده است.

فیس آیدی زیر صفحه نمایش آیفون 16 پرو

فیس آیدی زیر صفحه نمایش آیفون 16 پرو

علاوه بر این، این گزارش می‌افزاید که وقتی اپل در آینده فناوری Face ID زیر نمایشگر را برای مدل‌های آیفون 17 و 18 پیاده‌سازی می‌کند، از دوربین زیر نمایشگر (UPC) استفاده می‌کند و بریدگی نمایشگر آیفون را به طور کامل حذف می‌کند.

با نقشه راه ایجاد شده توسط تحلیلگر معروف صفحه نمایش، راس یانگ، تعیین شده در می 2022، مطابقت دارد. او چرخه‌ای را تشریح کرد که در آن اپل هر سال مدل‌های Pro و غیر Pro را با معرفی حاشیه‌های نمایشگر اصلاح‌شده یا فناوری جدید زیر نمایشگر متمایز می‌کند:

مدل‌های Pro اولین نوآوری‌های صفحه نمایش در نوع خود خواهند بود، همانطور که سال گذشته با Dynamic Island در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس مشاهده شد، در حالی که آیفون 14 و آیفون 14 پلاس با همان «بریدگی صفحه» عرضه می‌شوند. همچنین به این معنی است که هرگونه پیکربندی بریدگی نمایشگر و فناوری زیر نمایشگر تا دو نسل در هر آیفون باقی می‌ماند، قبل از اینکه دستگاه در سال 2027 یک صفحه نمایش قابل استفاده در همه صفحه‌ها داشته باشد.»

نظر شما در مورد Face ID زیر صفحه نمایش آیفون 16 پرو چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا