اخبار فناوری

آیفون 15 اولترا با دوربین جدید ال جی تهدید بزرگی برای سامسونگ است

اپل شرکتی است که قطعات مورد استفاده در آیفون های خود را با وسواس و دقت انتخاب می کند. به نظر می رسد ال جی و اپل قرار است شراکت جدیدی بین آنها ایجاد کنند و به همین دلیل آیفون 15 اولترا با دوربین جدید ال جی تهدید بزرگی برای سامسونگ است. در تداوم با مایفون مگ با بودن

قیمت آیفون 15 اولترا با دوربین جدید ال جی برای سامسونگ چقدر خواهد بود؟

امروز ما گوشی‌های هوشمندی با زوم 2x، 3x، 4x، 5x و حتی بهتر از آن، 10x داریم. برای مثال Galaxy S23 Ultra را در نظر بگیرید. اما این موضوع تا حدودی باعث رضایت سازندگان این دستگاه ها نمی شود. به عنوان مثال، احتمالاً با آیفون 15 اولترا شاهد جهش دیگری در ویژگی زوم سری گوشی های هوشمند خواهیم بود.

با در نظر گرفتن همه چیز، سال 2023 می تواند سالی باشد که شاهد پیشرفت بزرگ بعدی در دوربین گوشی های هوشمند باشیم. حتی اگر سازندگان این دستگاه‌ها جهشی بزرگ در نرم‌افزار دوربین نداشته باشند، سخت‌افزار دوربین شاهد جهش بزرگی به جلو خواهد بود. و همه چیز می تواند با آیفون 15 اولترا اپل شروع شود. ظاهراً در سری آیفون 15 اولترا از سیستم زوم جدیدی استفاده خواهد شد.

آیفون 15 اولترا با دوربین جدید ال جی

LG Innotek قطعات الکترونیکی مختلفی را طراحی و تولید می کند و به بسیاری از شرکت های لوازم الکترونیکی مصرفی می فروشد. در میان تمام برندهایی که به LG Innotek برای دوربین های الکترونیکی اعتماد دارند، اپل یکی از بزرگ ترین آنهاست. اگرچه LG Innotek به عنوان شریک نمایشگر اپل نیز شناخته می شود، اما ممکن است با همکاری جدید تغییراتی در سری آیفون 15 ایجاد شود.

ال جی به تازگی آخرین سیستم زوم خود را معرفی کرده و قول های زیادی در مورد آن داده است. از زمان معرفی رسمی، به نظر می رسد که سنسور جدید این شرکت ممکن است سونی را شکست دهد. طبق آخرین شایعات، این سنسور در یکی از گوشی های هوشمند بعدی اپل که احتمالا آیفون 15 اولترا خواهد بود قرار خواهد گرفت.

سنسور زوم جدید ال جی چه چیزی می تواند ارائه دهد؟ به نظر می رسد سنسور زوم جدید ال جی در آیفون 15 اولترا می تواند چیزهای زیادی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. تا جایی که می دانیم، دوربین زوم پیوسته ال جی قادر است بین ۴ برابر تا ۹ برابر زوم کند. اما حتی این مشکل مهم ترین جنبه سنسور نیست و سنسور مذکور توانایی پیشگامی در تثبیت شرایط نوری دارد.

این بدان معناست که آیفون 15 اولترا می‌تواند با حسگر جدید ال‌جی عکس‌های عالی بدون تاری در حالت زوم بگیرد. اکنون، وقتی صحبت از قطعات متحرک می شود، ماژول جدید ال جی از یک محرک بسیار دقیق استفاده می کند که عناصر لنز را حرکت می دهد، که دقیقاً همان چیزی است که سطح جدیدی از زوم اپتیکال را ارائه می دهد.

آیفون 15 اولترا با دوربین جدید ال جی

حال، اگر اپل راه خود را داشته باشد، دوربین رده بالای بعدی آیفون می تواند اولین گوشی جهان با زوم متغیر 1 تا 10 برابر باشد. اگر نمی دانید این بنچمارک چگونه مقایسه می شود، باید بگوییم که آیفون 14 پرو تنها می تواند از طریق سنسور کراپ به زوم درجه اپتیکال 2 برابری دست یابد. این بدان معناست که تنها زومی که آیفون 15 اولترا باید پر کند، محدوده 2 برابر تا 4 برابر و هر چیزی بالاتر از 9 برابر است. این دقیقا همان جایی است که دوربین جدید ال جی وارد می شود.

آیفون 15 اولترا چگونه می تواند بدون افت کیفیت به زوم دست یابد؟ آیفون 15 اولترا با تراشه جدید A17 Bionic عرضه خواهد شد. همانطور که ممکن است حدس بزنید، تراشه A17 Bionic پیشرفت‌های زیادی در عملکرد ارائه می‌کند و اپل می‌تواند از قدرت تراشه برای تقویت قابلیت‌های زوم پیشرفته گوشی بعدی خود استفاده کند. علاوه بر این، اپل حتی ممکن است تغییراتی را در دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خود اعمال کند تا از سنسور 48 مگاپیکسلی بیشتر استفاده کند و از آن برای ارائه زوم بدون ضرر در محدوده های طولانی تر استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری GizChinaدر نهایت، اپل می تواند شکاف های باقی مانده را با داده های سایر سنسورها پر کند. یعنی با یک دوربین جدید یا حتی یک دوربین فوق عریض. چنین مکانیزمی را قبلا در برخی از گوشی های هواوی دیده بودیم. بنابراین انجام این کار با آیفون 15 اولترا برای اپل سخت نخواهد بود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا