اخبار فناوری

آیفون 14 مکس جایگزین آیفون 14 مینی می شود ، با مینی خداحافظی کنید

اخیراً شایعاتی در مورد طراحی متفاوت سری جدید آیفون منتشر شده است. پس از انتشار این خبر ، اطلاعات نشان داد آیفون 12 مینی سال گذشته در مقایسه با مدل آیفون 12 پرو مکس فروش زیادی نداشت. بنابراین ادعا می شود که اپل قصد دارد این مدل را در سری چهاردهم آیفون بگذارد. اکنون جان پروسر اطلاعات جدیدی در مورد آیفون 14 مکس و دیگر سری های چهارده آیفون منتشر کرده است.

آیفون 14 مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی جایگزین مدل مینی خواهد شد

پروسر می گوید آیفون های سال آینده چهار مدل متفاوت خواهند داشت ، اما باید منتظر تغییر نام و حذف مدل “مینی” باشیم. او می گوید همه آیفون های نسل جدید دارای طراحی جدیدی هستند. پیش از عرضه آیفون 13 ، پروسر رندرهای خلاقانه سری 14 را به اشتراک گذاشت. در حال حاضر افشاگر فکر می کند که حذف مدل مینی دور از دسترس نیست و با توجه به فروش کمتر از حد انتظار ، حذف این مدل در سری بعدی آیفون های اپل ارائه شده است.

آیفون 13 مینی

بر اساس این گزارش GizmoChina گفته می شود اپل آیفون 14 مکس را با صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی روانه بازار می کند و صفحه نمایش این مدل همان آیفون 14 پرو مکس است. دو گوشی دیگر ، iPhone 14 Pro و iPhone 14 ، دارای صفحه نمایش کوچکتر 6.1 اینچی هستند. بر اساس این گزارش ، سال آینده خبری از مدل مینی نخواهد بود.

دلیل اصلی خروج مدل مینی از سال آینده ، فروش آیفون 12 مینی کمتر از حد انتظار است شرقی از سوی دیگر ، ادعا می شود که آیفون 12 پرو مکس به دلیل نمایشگر بزرگ بیشتر از مدل های دیگر فروش داشته است. با این حال ، اپل تصمیم گرفته است مدلی را با صفحه نمایش بزرگ و بدون پسوند Pro با در نظر گرفتن آمار و گزارش های موجود ارائه دهد.

تولید آیفون 12 مینی اپل به دلیل فروش کمتر از حد انتظار متوقف شد

در صورت عرضه آیفون 14 مکس ، آیا آن را محصول موفقی می دانید؟ آیا صفحه نمایش بزرگ ترجیح می دهید یا صفحه نمایش کوچک؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا