اخبار فناوری

آیفون 14 فاقد قابلیت های VoLTE و VoWiFi در روسیه است

همانطور که می دانید موضوع جنگ روسیه و اوکراین منجر به تحریم گسترده این کشور شد و باعث شد شرکت های مختلف روسیه را تحریم کنند. این در بخش ها و جنبه های مختلف قابل مشاهده است، به عنوان مثال، سری آیفون 14 در روسیه اکنون فاقد قابلیت های VoLTE و VoWiFi هستند. در تداوم با مایفون مگ با بودن

آیفون 14 از قابلیت های VoLTE و VoWiFi در روسیه پشتیبانی نمی کند

اخیراً رسانه های روسی گزارش داده اند که تماس از طریق شبکه LTE (VoLTE) و تماس از طریق Wi-Fi (VoWiFi) در گوشی های هوشمند سری آیفون 14 در روسیه کار نمی کند. علاوه بر این، کاربران باید تنظیمات دسترسی به اینترنت را نیز پیدا کنند. این موضوع باعث بروز مشکلات و ابهاماتی بر روی محصولات اپل شده است. رسانه ها گفته اند که به محض خروج اپل از بازار روسیه، اپراتورهای محلی دیگر نمی توانند با این شرکت برای دریافت پشتیبانی از قابلیت های VoLTE و VoWiFi در شبکه های خود (برای سری آیفون 14) به توافق برسند.

در واقع، اگرچه مدل های جدید برای خرید در روسیه موجود است، اما این دستگاه ها تماس های با کیفیتی را ارائه نمی دهند. با این حال، تماس های VoLTE بیش از 60 درصد از ترافیک صوتی در شهرهای بزرگ روسیه را تشکیل می دهند. VoLTE به شبکه های 3G و 2G کمک می کند تا با استفاده از اتصال به اینترنت در حین تماس، هزینه های اضافی را کاهش دهند. عملکرد VoWiFi به شما امکان می دهد از Wi-Fi برای تماس های صوتی رایج در مکان هایی که اتصال شبکه پایدار نیست استفاده کنید. این ویژگی VoLTE در سال 2015 در روسیه فعال شد. MTS اعلام کرد که توانست VoLTE را برای کاربران آیفون 14 خود بیاورد.

آیفون 14 در روسیه

به گزارش خبرگزاری GizChina، اما هیچکس نمی تواند بگوید که در تمام مدل های وارداتی فعال خواهد بود. در مورد ویژگی VoWiFi، MTS مانند Megafon قادر به فعال کردن این ویژگی نبود. لازم به ذکر است که غیرفعال کردن این عملکردها منجر به مهاجرت گسترده کاربران به گوشی های هوشمند اندرویدی نشده است و یک متخصص در این زمینه می گوید وفاداری مخاطبان اپل به قدری بالاست که حتی غیرفعال کردن بسیاری از ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه ها نیز تاثیر چندانی بر روی آن ندارد. حراجی. تحریم های غرب برندهای خارجی را مجبور کرده است که فعالیت خود را در روسیه متوقف کرده یا این بازار را ترک کنند.

اما وزارت صنعت و تجارت این کشور واردات غیرمستقیم را آزاد اعلام کرده و فهرست کالاهای مشمول آن را تایید کرده است. این لیست شامل بیش از 50 گروه از جمله برندهای فناوری خارجی مانند اپل، سامسونگ و سونی و کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن است. بنابراین می توان گفت وجود چنین شرایطی بسیار بهتر از نبود آن است. نظر کاربران Tranji در مورد عدم برخورداری آیفون 14 از قابلیت VoLTE و VoWiFi در روسیه چیست؟ به نظر شما این مشکل در آینده حل می شود یا تا تحریم های شدید غرب همینطور باقی خواهد ماند؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا