اخبار فناوری

آیا Apple AirPods Pro 2 دارای درگاه USB C خواهد بود؟

در چند سال گذشته، اپل تحت فشار فزاینده‌ای از سوی تنظیم‌کننده‌های سراسر جهان برای تغییر به USB-C قرار گرفته است. مدت هاست که اکوسیستم این شرکت به پورت لایتنینگ مجهز شده است، اما وضعیت تغییر خواهد کرد. به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، گزارش های اخیر حاکی از آن است Apple AirPods Pro 2 همراه با پورت USB C عرضه خواهد شد.

Apple AirPods Pro 2

توییت Kuo نشان می دهد که AirPods “جدید” ذکر شده در iOS 16.4 می تواند یک نسخه USB-C از AirPods Pro 2 باشد. این خبر توجه طرفداران اپل را که مشتاقانه منتظر نسخه بعدی AirPods Pro هستند به خود جلب کرد. او پیش بینی می کند که فروش انبوه مدل جدید در حدود تابستان 1402 انجام شود.

کو همچنین اشاره کرد که اپل هیچ برنامه‌ای برای عرضه مدل‌های مجهز به پورت USB-C از AirPods 2 و 3 ندارد. این بدان معناست که فقط AirPods Pro از درگاه USB-C استفاده می‌کند.

گفته می شود اپل در تلاش است تا کاربران را مجبور به استفاده از کابل های اختصاصی USB-C برای دسترسی به برخی ویژگی های محصولات خود کند. با این حال، باید دید که آیا این امر محقق خواهد شد یا خیر.

اگه قبلا یادتون باشه AirPods Pro با پورت USB-C توسط یک کاربر علاقه مند ایجاد شده است.

AirPods Pro با پورت USB C توسط یک کاربر مشتاق ساخته شده است

نطر شما چی هست؟ منتظر ایرپاد با درگاه USB C هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا