اخبار فناوری

آیا سنگ نمک هوا را تصفیه می کند؟

نمک به اشکال مختلف در طبیعت یافت می شود که یکی از این اشکال به صورت سنگ و در معادن وجود دارد. این نوع نمک رسوبات یونی و نمک های مختلف را برای سالیان متمادی جذب می کند و بلورهای سختی به نام سنگ نمک را تشکیل می دهد.

سنگ نمک معمولی حاوی مقادیر فراوانی کلرید سدیم طبیعی است که پس از ترکیب با حلال ها به رنگ های مختلفی از جمله آبی، صورتی، سبز و سیاه تغییر می کند. دلیل طعم شور نمک و ماده اصلی آن، کلرید سدیم است که خاصیت ضدعفونی کنندگی بالایی نیز دارد. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا سنگ نمک هوا را تصفیه می کند؟ بیایید با نگاهی به خواص مختلف سنگ نمک پاسخ خوبی پیدا کنیم، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آیا سنگ نمک انرژی خاصی دارد؟ سنگ نمک چگونه کار می کند؟

تحقیقات علمی نشان داده است که کریستال های براق نمک یکی از منابع تولید ذرات یا یون های باردار در محیط اطراف هستند. به این ترتیب سنگ نمک به طرز شگفت انگیزی نور خورشید را از طریق ذرات تشکیل دهنده خود جذب می کند و آن را به عنوان انرژی به فضای اطراف می تاباند. مانند ساختار تنفسی گیاهان که دی اکسید کربن جذب شده را به اکسیژن تبدیل می کند و هوای راحت تری ایجاد می کند. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این خواص منحصر به فرد از سنگ نمک واقعی استفاده کنید.

فروشگاه آبی نمک به عنوان اولین مرکز استخراج نمک آبی معدن سمنان و گرمسار، انواع سنگ نمک آبی و صورتی اصل را به صورت کلوخه یا پودری تهیه و در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد.

هوای خانه را تصفیه کنید و کیفیت آن را با کمک سنگ نمک افزایش دهید

سنگ نمک ها تحت فشار و دمای بالا به صورت کریستال های سخت تشکیل می شوند. رنگ های مختلف سنگ نمک خواص متفاوتی دارند. به عنوان مثال، فراوانی عنصر پتاسیم باعث آبی شدن کریستال نمک آبی می شود که در درمان فشار خون بالا بسیار موثر است. همچنین کریستال های نمک صورتی و قرمز که درصد اکسید آهن بیشتری دارند و در بهبود گردش خون تاثیر دارند. یون های موجود در نمک های معدنی با جذب آلودگی از محیط و تصفیه هوا به روشی خاص، محیط متعادل تری را ایجاد می کنند. بنابراین سنگ نمک با جذب ذرات ریز گرد و غبار باعث پاکسازی هوا و افزایش انرژی مثبت در خانه شده و احساس خستگی ناشی از آلودگی هوا را از بین می برد.

اثرات شگفت انگیز استفاده از سنگ نمک در خانه

کریستال های نمک یکی از معدود کانی هایی هستند که ساختار اتمی آن می تواند از کریستالی به مایع و بالعکس تغییر کند. این خاصیت برای انواع سنگ نمک هیمالیا، نمک آبی، نمک سفید و سایر نمک ها معتبر است. انتشار یون های سنگ نمک نزدیک به بدن انسان منجر به آرامش، تقویت سیستم دفاعی بدن، تقویت قلب، غدد فوق کلیوی و تیروئید می شود. کریستال های درخشان نمک جو منفی یا نامتعادل ایجاد شده در خانه را خنثی می کند و به پاکسازی محیط کمک می کند.

با لامپ نمک تمرکز را در یوگا و فنگ شویی افزایش دهید

برای ساختن چراغ های نمکی سنگ نمک را با دقت و ظرافت تراشیده و چراغ یا شمع را در محفظه داخلی سنگ قرار می دهند. لامپ نمک علاوه بر تصفیه و بهبود کیفیت هوا برای افزایش تمرکز و از بین بردن انرژی های منفی در یوگا بسیار توصیه می شود. نور شمع یا لامپ زیبایی واقعی سنگ نمک را به وضوح نمایان می کند و رگه هایی از نمک های معدنی در کریستال نمک نمایان می شود. علاوه بر یوگا، فنگ شویی همچنین بر استفاده از سنگ نمک برای پاکسازی محیط و حذف یا از بین بردن انرژی های ناخواسته تاکید دارد. لامپ های نمکی بین 5 تا 30 کیلو وزن دارند و به دلیل قرار گرفتن در معرض هوا سالانه یک میلی متر از ضخامت آنها از بین می رود.

لامپ نمک بهترین جایگزین برای افرادی است که نباید نمک مصرف کنند

شاید جالب باشد بدانید که چراغ نمک رفع نیازهای بدن کسانی است که از خوردن نمک محروم هستند و برای آنها مضر است. اگر در محل زندگی این افراد لامپ نمک قرار داده شود، نمک لازم برای بدن آنها توسط لامپ های نمک تامین می شود. همچنین رنگ های مختلف سنگ نمک خواص درمانی متفاوتی دارند و خواص درمانی آنها اثرات خوبی بر روی پوست به جا می گذارد. به عنوان مثال کودکانی که مشکل حرکتی دارند پس از مدتی قرار گرفتن در معرض کریستال های سنگ نمک مشکل آنها حل می شود.

سنگ نمک و بهبود بیماری های تنفسی و ریوی

خاصیت تصفیه کنندگی سنگ نمک علاوه بر پاکسازی هوای خانه باعث افزایش فعالیت مژک های مجاری تنفسی می شود. یون های منفی سنگ نمک به عنوان فیلتری برای سیستم تنفسی و ریه ها جرم ناشی از دود سیگار را جذب کرده و بو را از بین می برد. همچنین سنگ نمک نقش مهمی در کاهش حملات آلرژیک، بهبود علائم آسم و برونشیت دارد.

کاهش استرس و بهبود خواب شبانه با سنگ نمک

مغز انسان به طور طبیعی امواجی با سرعت هشت هرتز تولید می کند، در حالی که امواجی که توسط دستگاه های اطراف ما تولید می شود بین 100 تا 160 هرتز است. به عبارت دیگر، بدن انسان روزانه تا 20 برابر معمول در معرض امواج قرار می گیرد. از عوارض مضر این امواج می توان به بی خوابی، کم خوابی و کاهش تمرکز اشاره کرد. بنابراین، استفاده از سنگ نمک در خانه به بهبود کیفیت خواب شبانه با کاهش یون های مضر موجود در هوا کمک می کند.

فروشگاه نمک آبی پیشروترین تامین کننده نمک صورتی و آبی هیمالیا در کشور است

در این مقاله به این سوال می پردازیم که آیا سنگ نمک هوا را تصفیه می کند؟ ما پرداخت کردیم سعی کردیم با معرفی اجزای سازنده سنگ نمک و خواص مثبت آن در زندگی روزمره، مسیر روشنی برای رسیدن به پاسخ درست ارائه کنیم. فروشگاه آبی نمک یکی از بزرگترین مراکز عرضه سنگ نمک آبی و صورتی به مصرف کنندگان محترم در سراسر کشور و صادرات می باشد. از طرفی خرید نمک آبی هیمالیا و نمک صورتی هیمالیا به صورت عمده و کم در فروشگاه بلوسالت امکان پذیر است. تحقیقات نشان داده است که نمک های معدنی موجود در آب نمک استخراج شده از معادن نمک سمنان و گرمسار برای متابولیسم انسان حیاتی بوده و حاوی مقادیر ارزشمندی پتاسیم، کلسیم، روی، آهن، کلرید سدیم و ید طبیعی است. مصرف کنندگان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت bluesalt24.ir مراجعه و یا با شماره 09123305313 تماس حاصل نمایند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا