اخبار فناوری

آیا اپل به کاربران در مورد نرخ تازه سازی متغیر iPhone ١٣ Pro Max دروغ گفته است؟

اپل به دلیل عدم استفاده از نرخ تازه سازی بیشتر در سری آیفون سری ، مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اما سرانجام ، در سری iPhone 2 ، اپل از یک صفحه نمایش ProMotion با نرخ تازه سازی 2 هرتز استفاده کرد. با این حال ، چندین مطبوعات در مورد نرخ تجدید متغیر iPhone ١٣ Pro Max وجود دارد که ما آنها را پوشش خواهیم داد.

میزان بازخوانی متغیر iPhone ١٣ Pro Max هنگام پیمایش چگونه کار می کند؟

خوب ، پس از شایعات فراوان در مورد گوشی های جدید خود ، اپل بالاخره امسال نمایشگرهایی با تخفیف بالا منتشر کرد. iPhone ١٣ Pro و iPhone ١٣ Pro Max بیاورید.

iPhone ١٣ Pro و iPhone ١٣ Pro Max با صفحه نمایش A15 Bionic و ١٢٠ هرتز معرفی شدند!

دیروز ، سری آیفون سری برای عموم منتشر شد. بسیاری از کاربران یوتیوب و وبلاگ نویسان نیز این تلفن ها را برای آزمایش ارائه کردند. هیجان انگیزترین افراد این بود که صفحه نمایش ProMotion گوشی های گران قیمت این خانواده را امتحان کردند. به همین ترتیب ، بسیاری از نقدها و فیلم های این مجموعه دیروز ارسال شد.

در این میان ، یک یوتیوبر نسبتاً معروف با این نام منتقد طلا او همچنین iPhone ١٣ Pro Max را تولید کرد. وی سپس ویدئویی را با مقایسه میزان بازخوانی نرخ متغیر iPhone ١٣ Pro Max و Galaxy S21 Ultra منتشر کرد. همانطور که می دانید ، به لطف فناوری LTPO ، هر دو دستگاه از نرخ نوسازی متغیر برخوردار هستند. اما نکته مهم این است که او مدعی شد که اپل به کاربران خود تقلب می کند! اما دلیل این ادعای Golden Reviewer چیست؟

همانطور که گفتیم ، او Galaxy S ٢١ Ultra و iPhone ١٣ Pro Max را در فیلم خود داشت. در این ویدیو ، همزمان با iPhone ١٣ Pro Max و Galaxy S ٢١ Ultra حرکت می کند. اما همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید ، تصاویر نمایش داده شده توسط iPhone ١٣ Pro Max به طور قابل توجهی پایین تر از تصاویر Galaxy S21 Ultra بود! او همچنین ادعای خود را در ویدئو با کاهش سرعت تأیید کرد ، و مشخص بود که تصاویر نمایش داده شده توسط Galaxy S21 Ultra بیشتر است. بیایید بخشی از این ویدیو را تماشا کنیم.

این ویدئو عملاً نشان داد که Galaxy S ٢١ Ultra سریعتر از iPhone ١٣ Pro Max با سرعت حرکت یک انگشت به روز می شود. بنابراین ، در مورد مکانیسم تازه سازی متغیر iPhone ١٣ Pro Max تردیدهایی وجود داشت.

با این حال ، یک کاربر در مورد ادعای Golden Reviewer نظر داد. او می گوید اپل به طور رسمی نحوه عملکرد نرخ تازه سازی آیفون 7 پرو مکس را توضیح داده است. به گفته اپل ، تنظیم میزان تازه سازی به سرعت پیمایش شما بر روی صفحه ارتباط دارد. اگر سریعتر حرکت کنید ، نرخ تازه سازی به H 1 هرتز می رسد. حرکت آهسته رفت و برگشت در iPhone ١٣ Pro Max نرخ تازه سازی ١٢٠ Hz را فعال نمی کند. خوب ، ما فکر می کنیم که به اندازه کافی هوشمند است. از آنجا که پیمایش آهسته انجام می شود ، نرخ تازه سازی تأثیر چندانی بر تجربه کاربر نخواهد داشت. اما اگر محتوای صفحه را با سرعت بالا جابجا کنید ، قطعاً نرخ تازه سازی بالا مهم خواهد بود.

نحوه عملکرد تازه سازی نرخ متغیر iPhone 13 Pro Max چگونه کار می کند

نحوه بازسازی نرخ متغیر iPhone 13 Pro Max چگونه کار می کند

در نتیجه ، اپل تصمیم گرفته است که میزان تازه سازی متغیر iPhone ١٣ Pro Max را با توجه به کاربری که از صفحه نمایش دارید تنظیم کند. این می تواند حتی عمر باتری کوتاه تر و طول عمر باتری را افزایش دهد. در واقع ، گزینه های موجود در نرخ تازه سازی متغیر iPhone 13 Pro Max حتی برجسته تر از گزینه های موجود در Galaxy S ٢١ Ultra است و این قابل تحسین است. معمولاً این می تواند برای شما مشکل ساز شود. با این حال ، توجه داشته باشید که در سرعت پیمایش پایین ، تعداد تصاویر نمایش داده شده بسیار کارآمد نیست.

در حال حاضر آیفون های جدید در برخی از برنامه های شخص ثالث دارای نرخ تازه سازی HR نیستند. اما اپل این مشکل را حل می کند!

بر اساس گزارشی از طرف گسمارناعرضه آیفون های جدید و رسیدن آنها به دست مشتریان آغاز شده است. اما از آن زمان ، مشتریان متوجه یک چیز عجیب شدند. آنها می گویند همه برنامه ها در iPhone با نمایشگر ProMotion با نرخ تازه سازی 1 هرتز نمایش داده نمی شوند. هر دو iPhone ١٣ Pro و iPhone ١٣ Pro Max دارای این ویژگی هستند.

درست است که صفحه ProMotion باید تمام محتوای موجود را با نرخ بازخوانی ١٢٠ هرتز نمایش دهد. اما در حال حاضر 9to5Mac می گوید بسیاری از انیمیشن هنوز در 60 هرتز است ، که تجربه را متاثر کرد. کاربر صفحه نمایش ProMotion برای بسیاری از مردم! نرخ تازه سازی ProMotion و 2 هرتز یکی از ویژگی های اصلی نسخه های Pro و Pro Max آیفون های جدید است. اکثر انیمیشن ها با سرعت 2 فریم در ثانیه اجرا می شوند. اما در این میان ، برخی از انیمیشن ها از نرخ تازه سازی بالاتر نهایت استفاده را نمی برند. برنامه های اختصاصی و بهینه سازی شده اپل می توانند با فرکانس 2 هرتز اجرا شوند.

اپل به 9to5mac گفت که توسعه دهندگان باید برنامه های خود را بهینه کنند تا نرخ فریم بالاتری را برای برنامه هایی که از رندرهای سفارشی استفاده می کنند (مانند بازی ها) ارائه دهند. بسیار ساده است. توسعه دهندگان فقط باید افزونه ای به نام info.plist را به برنامه های خود اضافه کنند تا از تازه سازی ١٢٠ Hz پشتیبانی کنند. اپل همچنین گفته است که این اسناد و راه حل ها را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. سپس کوپرتینویی ها یک به روزرسانی برای حل این مشکل ارائه می دهند. به همین ترتیب ، باید منتظر بمانیم تا اپل این اشکال مزاحم را در اسرع وقت برطرف کند.

نظر شما در مورد نرخ تجدید متغیر iPhone ١٣ Pro Max چیست؟ آیا اپل راه حل هوشمندی برای صفحه نمایش ProMotion خود پیدا کرده است؟ فکر می کنید این مشکل با کاهش نرخ تازه سازی تا 60 هرتز کی حل می شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا