اخبار فناوری

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 7 برای بهبود وضعیت GPS آنها منتشر شده است

تا چند سال پیش، حتی گوشی های پرچمدار سامسونگ تنها دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و سه آپدیت امنیتی را هر سال دریافت می کردند. با این حال، این شرکت در حال حاضر بهترین پشتیبانی نرم افزاری را از هر سازنده اندروید دیگری ارائه می دهد. بسیاری از دستگاه های پرچمدار سامسونگ اکنون چهار ارتقای سیستم عامل اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کنند. حالا در اقدامی عجیب، به روز رسانی سیستم عامل جدید برای گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 7 منتشر شده است چرا که نزدیک به شش سال از معرفی دومین گوشی می گذرد.

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 7

همانطور که گفته شد، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 8 تقریباً شش سال از عمرشان می گذرد. بدیهی است که آنها در لیست به روز رسانی های اخیر سامسونگ نیستند. با این حال، این شرکت اکنون به‌روزرسانی بزرگی را برای این دستگاه‌های متوقف شده ارائه کرده است.

ما در گذشته شاهد انجام کاری مشابه سامسونگ بوده ایم. هنگامی که یک به روز رسانی بزرگ در پیش است، شرکت حتی دستگاه هایی را که مهلت پشتیبانی نرم افزاری خود را به خوبی پشت سر گذاشته اند، به روز می کند. به همین دلیل است که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 8 اکنون این به روز رسانی جدید را دریافت می کنند.

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج امروز به روز رسانی با نسخه سیستم عامل G93xFXXU8EVG3 دریافت کردند. این گوشی‌ها آخرین بار در نوامبر 2020 به‌روزرسانی شدند، زمانی که به مهلت نهایی خود رسیدند. سری گلکسی اس 8 نیز پس از انتشار آخرین آپدیت رسمی در آوریل 2021، به روز رسانی جدیدی با نسخه G95xFXXUCDVG4 دریافت کرده است.

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 7

آپدیت جدید گلکسی اس 8 و اس 7 سامسونگ

هر دوی این به‌روزرسانی‌ها شامل بهبودهای GPS هستند. بدیهی است که این به اندازه کافی مهم بود که به‌روزرسانی جدید را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر تضمین کند. سامسونگ قبلاً یک به‌روزرسانی GPS مشابه را برای گلکسی J7 منتشر کرده بود، دستگاهی که هفت سال پیش در سال 2015 عرضه شد.

مانند گلکسی کلاب یادداشت ها، به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده سازی به روز رسانی های مشابه برای مدل های قدیمی تر، از جمله پرچمدار سال 2015 سری گلکسی اس 6 و همچنین گلکسی اس 9 است. ممکن است بسیاری از کاربران همچنان از این مدل ها استفاده کنند، بنابراین سامسونگ باید مشکل GPS را در این دستگاه های قدیمی تر برطرف کند.

متأسفانه، هیچ یک از این به‌روزرسانی‌ها آخرین وصله امنیتی ماه اوت را شامل نمی‌شود، بنابراین کسانی که این دستگاه‌ها را نگه می‌دارند باید اکنون به‌طور جدی به ارتقای آن فکر کنند.

نظر شما در مورد انتشار آپدیت جدید سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 7 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا