اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 گلکسی Xcover 5 منتشر شد: با OneUI 5.0

سامسونگ به انتشار اندروید 13 و One UI 5.0 با سرعت بسیار بالایی ادامه می دهد. Galaxy Xcover 6 Pro و گلکسی M52 5G آنها آپدیت اندروید 13 را در اواسط نوامبر دریافت کردند. گزارش ها حاکی از آن است که بالاخره نوبت به Galaxy Xcover 5 رسیده و این گوشی هوشمند موفق به دریافت آپدیت اندروید 13 شده است.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی Xcover 5 در چندین کشور اروپایی منتشر شد

آپدیت اندروید 13 برای Galaxy Xcover 5 (SM-G525F) اکنون در چندین کشور اروپایی در دسترس است. این به روز رسانی همچنین شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 است. Galaxy Xcover 5 این یکی از گوشی های هوشمند با دوام سامسونگ است که سال گذشته معرفی شد. این گوشی این قابلیت را دارد که پس از سقوط از ارتفاع 1.5 متری سالم بماند. و گواهی IP68 نشان می دهد که این دستگاه می تواند در عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه زنده بماند. این گوشی هوشمند همچنین دارای گواهینامه MIL-STD810H و مقاوم در برابر شن و گرد و غبار است.

مانند GSM Arena گلکسی Xcover 5 در آخرین گزارش خود از صفحه نمایش LCD 5.3 اینچی استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای وضوح HD+ می باشد. تراشه 8 نانومتری اگزینوس 850 وظیفه تامین توان پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. Galaxy X Cover 5 در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شد. سامسونگ باتری با ظرفیت بالایی برای این دستگاه در نظر نگرفته است; X Cover 6 به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.

یک لنز دوربین در پشت این گوشی هوشمند دیده می شود. این دوربین دارای سنسور 16 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8 است. این دوربین می تواند به عنوان بارکدخوان نیز عمل کند. دوربین سلفی این دستگاه دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.2 می باشد.

گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی ایکس کاور 5 گلکسی ایکس کاور 5 رسما معرفی شد

نظر شما در مورد رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از این رابط کاربری را داشته اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا