اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 شیائومی پوکو ایکس 4 جی تی با رابط کاربری MIUI 14 رسما معرفی شد.

به نظر می رسد که قطار به روز رسانی اندروید 13 شیائومی در حال افزایش سرعت است. در حالی که امروز خبر از آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 12X اکنون زمان دستگاه دیگری است که در واقع یک مدل تغییر نام یافته است و این مدل همچنان به روز رسانی شده است! بله، آپدیت اندروید 13 شیائومی پوکو X4 GT با رابط کاربری MIUI 14 رسما منتشر شد.

آپدیت اندروید 13 Poco X4 GT

شیائومی با ارائه آخرین آپدیت اندروید 13 برای گوشی های خود پشت این رقابت قرار دارد. بسیاری از پرچمداران واجد شرایط شیائومی هنوز آپدیت اندروید 13 را دریافت نکرده اند.در این میان تقریبا تمامی دستگاه های واجد شرایط برندی مانند سامسونگ این به روز رسانی را دریافت کرده اند.

اما خبر خوب اکنون است پوکو X4 GT شروع به دریافت MIUI 14 بر اساس اندروید 13 کرد. همچنین دو هفته پیش اندروید 13 شیائومی 12 را آپدیت کنید ارائه شد

پوکو X4 GT

پوکو X4 GT

حدود 8 ماه پیش POCO X4 GT معرفی شد. این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 و اندروید 12 از پیش نصب شده است. این اولین ارتقاء بزرگی است که گفته می شود تلفن هوشمند تا کنون دریافت خواهد کرد.

در نسخه جدید رابط کاربری شیائومی MIUI 14 با اجرا بر روی اندروید 13، بهینه سازی ها و بهبودهای زیادی وجود دارد. نسخه این آپدیت V14.0.1.0.TLOMIXM می باشد. این ارتقا اکنون به صورت مرحله ای انجام می شود و به زودی برای گروه بزرگتری از کاربران در دسترس خواهد بود.

اگر اعلان به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > درباره تلفن > نشان‌واره MIUI > به‌روزرسانی‌ها، به‌روزرسانی‌ها را به صورت دستی بررسی کنید. به شما توصیه می کنیم در صورتی که به روز رسانی هنوز برای شما نمایش داده نشد کمی صبر کنید زیرا به زودی برای دستگاه شما در دسترس خواهد بود.

این تمام چیزی است که باید درباره به‌روزرسانی MIUI 14 برای Poco X4 GT بدانید. متاسفانه اندازه به روز رسانی و جزئیات بیشتر ارائه نشده است.

آیا می توانید به من بگویید که آیا پوکو X4 GT دارید؟ آیا آپدیت این دستگاه را دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا