اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 شیائومی برای این گوشی ها و تبلت ها به صورت آزمایشی محدود ارائه شد

به همان اندازه که می توان نام شیائومی و برندهای فرعی آن را در ارائه دستگاه های باارزش درخشان نامید، می توان آنها را در ارائه به روز رسانی اندروید بدنام دانست. آپدیت اندروید 13 این شرکت چینی هنوز در مراحل ابتدایی خود است. امشب اما رسما اعلام شد که آپدیت اندروید 13 شیائومی برای این گوشی و تبلت ها به عنوان بخشی از یک آزمایش محدود ارائه شده است.

آپدیت اندروید 13 شیائومی

شیائومی توضیحات رسمی به روز رسانی تست داخلی توسعه دهنده MIUI به تازگی منتشر شده، این نسخه آزمایشی محدود آپدیت اندروید 13 شیائومی برای محصولات زیر موجود است:

  1. 1- شیائومی Mi MIX تاشو
  2. 2- شیائومی پد 5 پرو 5G
  3. 3- شیائومی پد 5 پرو
  4. 4- تبلت شیائومی 5
  5. 5- Xiaomi Mi 11 Youth Vitality Edition

این شرکت همچنین انتشار به‌روزرسانی آزمایشی MIUI مبتنی بر اندروید 12 را متوقف می‌کند.

در این لیست نام خانواده ای از تبلت های شیائومی پد 5 با 2 عدد شیائومی می میکس فولد و نسخه ویژه Mi 11 دیده می شود. آزمایشی کاملا بسته و محدود

تاریخ دقیقی که آپدیت اندروید 13 شیائومی به طور رسمی می رسد و در نهایت محصولات مختلف آن هنوز به طور رسمی مشخص نیست. با این حال، اگر بخواهیم روال این برند را در انتشار آپدیت اندروید 12 در نظر بگیریم، احتمالاً قبل از نوروز 1402 شاهد انتشار آپدیت مذکور برای دستگاه های پرچمدار جدید و محصولات میان رده بزرگ خواهیم بود.

ادعای بزرگ شیائومی در مورد MIUI 14: سبک ترین رابط کاربری اندروید؟!

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می‌کنید شیائومی می‌تواند در این مسابقه برای ارائه به‌روزرسانی‌ها به گیرندگان نظری داشته باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا