اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A71 رسما ارائه شد: One UI 5.0

سه سال از معرفی گلکسی A71 ادامه بده اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی A71 دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 بود. امشب آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A71 برای افزودن رابط کاربری One UI 5.0 به طور رسمی منتشر شد.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A71

تقریبا هفت ماه از تحویل گرفتن آپدیت اندروید 12 با One UI 4.1 برای گلکسی A71 ادامه بده آخرین آپدیت این گوشی میان رده سامسونگ با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و رابط کاربری سفارشی سامسونگ عرضه می شود. این به روز رسانی با وصله امنیتی نوامبر 2022 همراه خواهد بود.

وصله امنیتی نوامبر 2022 بیش از 60 آسیب پذیری را در دستگاه های گلکسی برطرف کرد. این موارد شامل آسیب‌پذیری‌های خاص گلکسی و همچنین نقص‌های سیستم‌عامل اندروید و سایر مؤلفه‌ها و خدمات است.

کاربران آسیایی گلکسی A71 به زودی اندروید 13 را دریافت خواهند کرد. این به‌روزرسانی بزرگ با ساخت A715FXXU8DVK5 در هند و سری‌لانکا منتشر می‌شود. کاربران سایر کشورهای آسیایی نیز به زودی آن را دریافت خواهند کرد.

طبق معمول، سامسونگ به‌روزرسانی‌ها را به صورت دسته‌ای منتشر می‌کند. بنابراین، ممکن است چند روز طول بکشد تا به همه برسد. می‌توانید با رفتن به منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات، به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید.

گلکسی A71

گلکسی A71

گلکسی A71 آخرین به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید خود را دریافت می کند

اندروید 13 آخرین آپدیت سیستم عامل اندروید برای گلکسی A71 است. این دستگاه واجد شرایط است و 3 به روز رسانی اصلی اندروید را دریافت کرده است. سامسونگ حدود سه سال پیش این گوشی را با اندروید 10 عرضه کرد. از آن زمان به‌روزرسانی‌هایی برای اندروید 11، اندروید 12 و اکنون اندروید 13 دریافت کرده است. طبیعتاً، این گوشی میان‌رده قدیمی‌تر اندروید 14 را دریافت نخواهد کرد.

در مورد آپدیت های امنیتی، این گوشی باید حداقل تا زمستان سال آینده پشتیبانی شود که هر 3 ماه یکبار آپدیت می شود.

گلکسی A71 دارید؟ آیا آپدیت اندروید 13 سامسونگ را دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا