اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A53 با One UI 5.0 رسما منتشر شد

پس از ارائه آپدیت اندروید 13 برای گلکسی اس 22، گلکسی اس 21، گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20، حالا نوبت به آخرین آپدیت اندروید و رابط کاربری سامسونگ برای گوشی مقرون به صرفه جدید این شرکت کره ای رسیده است. بله امروز به روز رسانی اندروید 13 سامسونگ گلکسی A53 با One UI 5.0 رسما منتشر شد.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A53

این یک شگفتی بزرگ برای کاربران گلکسی A53 5G است! سامسونگ آپدیت پایدار اندروید 13 را با One UI 5.0 برای Galaxy A53 5G در کشورهای اروپایی منتشر کرده است. در ابتدا قرار بود این گوشی تا یک ماه آینده این آپدیت را دریافت کند اما سامسونگ این آپدیت را یک ماه زودتر ارائه کرد.

به روز رسانی پایدار اندروید 13 برای Galaxy A53 5G همراه با نسخه A536BXXU4BVJG. این به روز رسانی One UI 5.0 را به ارمغان می آورد، اما این رام جدید همچنان از پچ امنیتی اکتبر 2022 استفاده می کند. انتظار می رود این به روز رسانی به زودی در تمام کشورهای اروپایی منتشر شود. در بازارهای دیگر، می توانید انتظار داشته باشید که این به روز رسانی در روزهای آینده منتشر شود.

به روز رسانی به Galaxy A53 UI 5.0

به روز رسانی به Galaxy A53 UI 5.0

اگر گلکسی A53 5G دارید و در اروپا زندگی می‌کنید، اکنون می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی اندروید 13 را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

رابط کاربری UI 5.0 این یک طراحی رابط کاربری صیقلی ارائه می دهد که شامل یک پالت رنگ گسترده، طراحی ساده اعلان و منوی تنظیمات کارآمد است. سامسونگ تمام برنامه های پیش فرض خود را برای افزودن ویژگی های بیشتر و طراحی رابط کاربری بهتر بهبود بخشیده است. این به روز رسانی عملکرد، حریم خصوصی و امنیت گوشی را نیز بهبود می بخشد.

گلکسی A53 دارید؟ اگر به‌روزرسانی اندروید 13 را دارید، از اینجا به ما اطلاع دهید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا