اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی تب اس 8 به طور رسمی منتشر شد: با One UI 5.0

آپدیت اندروید 13 سامسونگ با One UI 5.0 برای گوشی های پرچمدار و میان رده سامسونگ با سرعت بالایی در حال عرضه است. در واقع، اگر به تاریخچه این شرکت در ارائه به‌روزرسانی‌های جدید سیستم عامل نگاه کنید، هرگز شاهد چنین عملکرد قابل تحسینی نخواهید بود. اکنون زمان تبلت های پرچمدار سامسونگ است. امروز به‌روزرسانی اندروید 13 سامسونگ گلکسی تب اس 8 به طور رسمی منتشر شد که با رابط کاربری One UI 5.0 عرضه می‌شود.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی تب اس 8

در حال حاضر تنها مدل‌های Galaxy Tab S8 5G به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را با One UI 5.0 در تمام کشورهای اروپایی دریافت خواهند کرد. Galaxy Tab S8 با نسخه X706BXXU2BVK4، Galaxy Tab S8 Plus با نسخه X806BXXU2BVK4 و Galaxy Tab S8 Ultra با نسخه X906BXXU2BVK4 به روز می شود.

گلکسی تب اس 8

گلکسی تب اس 8

می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید. این به‌روزرسانی همچنین وصله امنیتی نوامبر 2022 را ارائه می‌کند که نزدیک به چهار دوجین آسیب‌پذیری حریم خصوصی و امنیتی را در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی عملکرد سریع‌تر، ده‌ها ویژگی نرم‌افزاری جدید، طراحی رابط کاربری بهبود یافته و حفظ حریم خصوصی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

به‌روزرسانی اندروید 13 با One UI 5.0 جدید، طراحی UI اصلاح‌شده را به ارمغان می‌آورد که شامل پالت رنگ گسترده، ویجت‌های گروه‌بندی‌شده، نمادهای برنامه بزرگ‌تر در ناحیه اعلان، تنظیمات، جلوه‌های سریع و شفاف در ناحیه اعلان‌ها را تغییر می‌دهد. اکنون انیمیشن ها روان تر هستند.

سامسونگ قابلیت های OCR (Optical Character Recognition) را در سراسر سیستم اضافه کرده است. بنابراین، برنامه های دوربین و گالری می توانند متن را از تصاویر استخراج کنند. حتی صفحه کلید سامسونگ می تواند نمای دوربین را باز کند و متن را از نمای دوربین استخراج کند.

آیا تبلت های پرچمدار خانواده گلکسی تب اس 8 را خریداری کرده اید؟ آیا آپدیت جدیدی برای شما وجود دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا