اخبار فناوری

آپدیت آزمایشی اندروید 13 برای Notting Phone 1 منتشر شد

چهار ماه از زمان رونمایی هیچی تلفن 1 می گذرد و با وجود هیجان زیاد در زمان رونمایی، اما اکنون آنچنان توجهی به آن نمی شود. این محصول رده بالا با اندروید 12 رونمایی شد و با وجود اینکه تنها محصول موبایلی در مجموعه این برند است، آپدیت اندروید 13 آن به تازگی وارد مرحله تست شده است. با این حال، انتشار آپدیت آزمایشی اندروید 13 برای Notting Phone 1 ممکن است خبر خوبی باشد.

آپدیت آزمایشی اندروید 13 برای Notting Phone 1

یادداشت برداری او قبلاً اعلام کرده بود که آپدیت اندروید 13 Notting Phone 1 در سال جاری منتشر نخواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد این دستگاه در راه دریافت به‌روزرسانی مذکور برای اوایل سال 2023 است. ما در مورد انتشار یک نسخه پایدار کامل برای همه صحبت نمی‌کنیم، بلکه در مورد یک نسخه بتا برای علاقه‌مندان به کاربران قبل از پایان سال 2022 صحبت می‌کنیم.

آپدیت اندروید 13

آپدیت اندروید 13

در حال حاضر، به‌روزرسانی اندروید 13 نوتینگ در یک نسخه بتا محدود ارائه می‌شود، اما انتظار می‌رود نسخه آزمایشی عمومی در اواسط دسامبر 2011 منتشر شود. اگر تلفن Nothing (1) را دارید و می‌خواهید این نسخه بتا را به‌محض انتشار آزمایش کنید. منتشر شد، می توانید درخواست خود را در سایت آنها ثبت کنید.

همانطور که در متن رسمی توضیح داده شد، بازخوردی که در مورد نسخه بتا ارائه می‌کنید تا زمان انتشار رسمی به‌روزرسانی اندروید 13 برای بهبود سیستم‌عامل Nothing استفاده می‌شود. همانطور که در مورد هر نرم‌افزار بتا، باید منتظر باگ‌ها، خرابی‌ها و موارد دیگر باشید. مشکلات، بنابراین حتما قبل از نصب نسخه بتا از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

تاریخ دقیق انتشار به‌روزرسانی اندروید 13 Nuting هنوز مشخص نیست، اما با توجه به اینکه رابط کاربری بسیار نزدیک به اندروید خام است، باید خیلی زودتر انجام شود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا