اخبار فناوری

آنر X8a با دوربین 100 مگاپیکسلی، مدیاتک هلیو جی 88 و اندروید 12 رسما معرفی شد.

میان رده جدید Honor X8a به تازگی معرفی شده است و دارای مشخصات جذابی است، اگرچه متاسفانه سیستم عامل آن اندروید 12 است. Honor X8a همچنین با دوربین 100 مگاپیکسلی و MediaTek Helio G88 عرضه خواهد شد.

Honor X8a

در بخش نمایشگر، انتخاب Honor برای گوشی میان رده اقتصادی جدید خود یک صفحه نمایش LCD 6.7 اینچی با وضوح +FHD با نرخ تجدید 90 هرتز است. لطفاً، حاشیه صفحه نمایش بسیار کوچک آن جذاب به نظر می رسد.

این گوشی دارای چیپست می باشد Helio G 88 مدیاتک به 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی غیر قابل ارتقا مجهز شده است. این چیپست مدیاتک حدود یک سال و نیم پیش معرفی شد.

Honor X8a

Honor X8a

در پشت یک دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی با f/1.9 و فوکوس خودکار به همراه یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در سوراخ صفحه نمایش وجود دارد. متاسفانه اطلاعات دقیقی از سنسور تصویر دوربین 100 مگاپیکسلی آن ارائه نشده است.

بخش نرم افزاری توسط رابط کاربری اختصاصی Honor به نام Magic UI 6.1 اداره می شود، اما متاسفانه مبتنی بر اندروید 12 است، در حالی که باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت آنر X8a چقدر است؟

گوشی های هوشمند Honor X8a موجود در 3 رنگ مشکی نیمه شب، نقره ای تیتانیوم و فیروزه ای دریاچه ای. این گوشی در بریتانیا برای مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 220 پوند قیمت خواهد داشت.

نظر شما در مورد گوشی جدید آنر چیست؟ ایا خوشت میاد از

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا