اخبار فناوری

آنر X50i با تراشه مدیاتک ۶۰۲۰ و دوربین دوگانه ۱۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

سرانجام آنر از تلفن هوشمند X50i در چین رونمایی کرد. این گوشی جانشین Honor X40i، که در ژوئیه ۲۰۲۲ معرفی شده بود، خواهد شد. X40i به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ مجهز بود. اما آنر تصمیم گرفته که در تلفن هوشمند جدید خود از تراشه سری Dimensity 6000 مدیاتک استفاده کند. صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و دوربین دوگانه ۱۰۰ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های گوشی هوشمند جدید آنر هستند. با مایفون مگ همراه باشید تا به مشخصات Honor X50i بیندازیم.

آنر X50i با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

آنر X50i دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی IPS LCD یا رزولوشن FullHD+ است. این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و ۹۳.۶ درصد از پنل جلویی دستگاه را اشغال کرده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول کوچک و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این دستگاه به سنسور اثر انگشت موجود بر روی دکمه پاور نیز مجهز شده است. Honor X50i نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ تأمین می‌کند.

Honor X50i

گران قیمت ترین نسخه X50i دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، از نوع UFS 2.2 است. این دستگاه به حداکثر ۷ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز مجهز خواهد شد. یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای Honor X50i در نظر گرفته شده است. این باتری به وسیله آداپتور ۳۵ واتی شارژ خواهد شد. همان طور که در ابتدا اشاره شد، آنر ایکس ۵۰ آی از دوربین دوگانه برخوردار است. سنسور دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. این دوربین دوم برای تشخیص عمق صحنه به کار خواهد آمد.

برخی از مشخصات Honor X50i

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون پانچ هول آنر X50i قرار گرفته است. این تلفن هوشمند جدید آنر به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه سیستم عامل اندروید و رابط کاربری Magic UI 6.1 بهره می‌برد. ضخامت این دستگاه ۷.۴۸ میلی متر، و وزن آن ۱۷۹ گرم است.

نسخه پایه Honor X50i قیمتی معادل ۲۱۷ دلار دارد

آنر X50i در دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، عرضه می شود. این مدل‌ ها به ترتیب ۱۴۹۹ یوان (۲۱۷ دلار) و ۱۶۹۹ یوان (۲۴۷ دلار) قیمت خواهند داشت. جدیدترین تلفن هوشمند میان رده آنر در چهار رنگ مشکی، سبز، سفید و صورتی عرضه می شود. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که آیا این دستگاه در بازار های جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

گوشی Honor X40i با Dimensity 700 و قیمت پایه 238 دلار معرفی شد

 

نظر شما درباره Honor X50i چیست؟ آیا این تلفن هوشمند می‌تواند رقبای چینی خود را به چالش بکشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/21/%D8%A2%D9%86%D8%B1-x50i-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%DB%B6%DB%B0%DB%B2%DB%B0-%D9%88-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88%DA%AF%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا