اخبار فناوری

آنر مجیک در مقابل گوشی تاشو ویژگی خاص گوشی تاشو سامسونگ را خواهد داشت

ما آن را میدانیم آنر مجیک در مقابل گوشی تاشو در روز دوم دی ماه 1401 معرفی می شود.به تازگی تصاویر رسمی جدیدی از این دستگاه منتشر شده است. با توجه به این تصاویر می توان گفت آنر مجیک در مقابل گوشی تاشو این گوشی قابلیت گوشی تاشو سامسونگ را خواهد داشت.

آنر مجیک در مقابل گوشی تاشو

Honor Magic Vs این بخشی از رویداد بزرگ Honor خواهد بود. همچنین پیش بینی می شود در این مراسم از این سریال رونمایی شود آنر 80 و همچنین رابط کاربری جدید Magic را داشته باشید.

Honor Magic VS طراحی تاشو و ظاهر جزیره دوربین قدیمی را حفظ خواهد کرد، اما در نسل جدید رنگ طلایی فانتزی نیز خواهیم داشت. در جزیره دوربین نیز عبارت «طراحی شده توسط مجیک» وجود دارد.

جالبتر اینکه می توانیم خودکاری را در دست سوییت لی (بازیگر) ببینیم. این بدان معناست که آنر احتمالا یک قلم برای این دستگاه تاشو معرفی خواهد کرد. چنین تصمیمی برای اولین بار پس از استقلال این برند از هواوی صورت می گیرد. این ویژگی یکی از دلایل اصلی انتخاب گلکسی زد فولد 4 بود و احتمالا آنر می خواهد در اینجا نیز ظاهر شود.

در گزارش‌های قبلی شنیده‌ایم که گوشی تاشو جدید دارای یک لولای به‌روز نیز خواهد بود، اما تأیید آن در این ۲ تیزر تصویری تقریباً غیرممکن است. به غیر از این، همه چیزهای دیگر تقریباً مشابه Magic V خواهند بود. لولای عمودی، صفحه نمایش تاشو داخلی، صفحه بیرونی کشیده و گوشه های گرد در سمت راست دستگاه همگی یکسان هستند.

از نظر مشخصات Honor Magic Vs احتمالا با اسنپدراگون 8+ نسل اول ارائه شده است. البته، با توجه به اینکه به رونمایی کوالکام از تراشه پرچمدار جدید خود نزدیک شده ایم، می توانیم تراشه نسل بعدی آن برند را در Magic Vs ببینیم. با توجه به اینکه نسل اول این گوشی تاشو از چین خارج نشده است، سوال این است که آیا این گوشی جدید تاشو Honor وارد بازار بین المللی می شود یا خیر؟

نطر شما چی هست؟ پشتیبانی از قلم در گوشی شما چقدر اهمیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا