اخبار فناوری

آنر در تیزر MWC 2023 سامسونگ را سرگرم می کند: از گلکسی رد شوید تا جادوی واقعی را ببینید

این اواخر برای شما در مایفون مگ نوشتیم که حضور آنر در MWC 2023 رسما تایید شد امروز یک تیزر Honor به بیرون درز کرد که در آن شیطنت هایی وجود دارد. در این تیزر، Honor را می بینیم که با گفتن «از کهکشان عبور کن تا شاهد جادوی واقعی باش»، سامسونگ را مسخره می کند.

Honor سامسونگ را مسخره می کند

همانطور که انتظار می رفت، آنر سری جدید Magic 5 را در MWC 2023 در بارسلون به نمایش خواهد گذاشت. اگرچه آنر هنوز حضور خود را در MWC امسال به طور رسمی تایید نکرده است، وب سایت رویداد فاش کرد که حضور این شرکت بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

Honor سامسونگ را مسخره می کند

Honor سامسونگ را مسخره می کند

به تازگی تصویری به بیرون درز کرده که به گفته منبع پست، تیزر رسمی آنر است. در این تصویر آمده است:

“به فراتر از کهکشان بروید تا شاهد جادوی واقعی باشید”

بازی با کلمات گلکسی و مجیک در این مقاله به وضوح تمسخر آنر از سری محصولات اندرویدی گلکسی سامسونگ و تماسی با پرچمدار سری جادویی آن است. همچنین به معرفی سری جدید Honor Magic در کنگره جهانی موبایل 2023 اشاره دارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که این تصویر حداقل در زمان نگارش این مقاله به طور رسمی توسط Honor منتشر نشده است.

نکته جالب اینجاست که پایین این تیزر اولین سیاهچاله ای است که توسط تلسکوپ Event Horizon ثبت شده است. این هم اشاره ای دیگر به سری Galaxy.

شایعات سری Honor Magic 5 امیدوارکننده هستند، اما اینکه آیا می تواند با سری شناخته شده ای مانند سامسونگ گلکسی اس رقابت کند یا خیر به کاربران بستگی دارد.

با توجه به شواهد می توان گفت خانواده پرچمدار آنر مجیک 5 در این نمایشگاه عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل حداقل سه نفر از اعضای زیر است:

1- جادو 5

۲- مجیک ۵ پرو

3- Magic 5 Ultimate

هر 3 گوشی احتمالا دارای تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند. مدل پایه دارای سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی است، در حالی که احتمال دوربین چهارگانه در مدل های Pro و Ultimate بیشتر است.

نظر شما چیه؟ آیا فکر می کنید Honor می خواهد شروع خوبی داشته باشد و به بازار جهانی بازگردد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا