اخبار فناوری

آمار نصب iOS 16 در آیفون ها پس از 100 روز انتشار به 70 درصد رسید

به گزارش سایت تحلیل آمار پنل مختلطسیستم عامل iOS16 100 روز پس از انتشار نسخه نهایی، اپل آن را بر روی 70 درصد از دستگاه های سازگار نصب کرده است.

آمار نصب iOS 16 در آیفون

iOS 16 در 12 سپتامبر 2022 برای عموم عرضه شد و در ابتدا عملکرد بهتری نسبت به iOS 15 سال گذشته داشت و کاربران این نسخه را سریعتر روی آیفون خود نصب کردند. اپل به صورت دوره ای شماره های پذیرش آخرین سیستم عامل خود را به اشتراک می گذارد، اما هنوز این کار را برای iOS 16 انجام نداده است.

با این حال، طبق گفته Mixpanel، iOS 16 بر روی 68.90 درصد از دستگاه ها نصب شده است. علاوه بر این، iOS 15 با 24.82 درصد و سیستم عامل های قدیمی تر نیز حدود 7 درصد سهم را در اختیار دارند. از زمان انتشار در ماه سپتامبر، iOS 16 به‌روزرسانی‌های متعددی داشته است که برخی از باگ‌هایی را که قبلاً توسط کاربران گزارش شده بود، رفع کرده است.

آمار نصب iOS 16 در آیفون

آمار نصب iOS 16 در آیفون

انتظار می‌رود اپل iOS 16.2 را در این ماه منتشر کند و چندین ویژگی جدید از جمله Apple Music Sing، حفاظت پیشرفته داده‌ها، ویجت‌های جدید صفحه قفل، گزینه‌های جدید نمایشگر همیشه روشن در آیفون 14 پرو و ​​موارد دیگر را برای کاربران آیفون ارائه کند.

مثل همیشه، مقایسه نحوه نصب iOS و اندروید جالب است. در ماه آگوست، نسخه تقریباً یک ساله اندروید 12 بر روی 13.3 درصد از دستگاه ها کار می کند. هم تخمین زده می شود که در حال حاضر 27 درصد از دستگاه ها از اندروید 11 استفاده می کنند. گوگل اندروید 13 را در ماه آگوست منتشر کرد، اما هنوز اطلاعاتی برای آمار نصب آن منتشر نکرده است.

Mixpanel یک شرکت تجزیه و تحلیل شخص ثالث است که آمار نصب iOS خود را بر اساس داده های برنامه هایی که از فناوری Mixpanel استفاده می کنند منتشر می کند. همانطور که اشاره شد، اپل خود آمار نصب iOS را از طریق وب سایت توسعه دهندگان خود منتشر می کند، اما این شرکت هنوز چنین داده هایی را برای آخرین نسخه سیستم عامل موبایل خود ارائه نکرده است.

نظر شما درباره آمار نصب iOS 16 در آیفون چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا