اخبار فناوری

آمار فروش گوشی های هوشمند در فصل سوم ٢٠٢١: شیائومی به رتبه سوم سقوط کرد!

بازار گوشی های هوشمند طی دو سال گذشته با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است. از ظهور هواوی و شیائومی تا سقوط آنها ، همه چیز اتفاق افتاد. امروز ، آمار فروش گوشی های هوشمند برای سه ماهه سوم است منتشر شد. بر اساس این آمار ، سامسونگ در رتبه اول و اپل در رتبه دوم قرار دارند.

اما فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال تعیین شد.

چند ماه پیش تماشا کردیم جدول فروش موبایل در سه ماهه اول سال ما سامسونگ را در بالای صفحه داشتیم.

نمودار فروش موبایل در فصل اول Samsung: سامسونگ در صدر

مطابق با Android Authority، تولیدکنندگان گوشی های هوشمند سعی می کنند تقاضای قوی در این بازار را برآورده کنند. با این حال ، گزارش جدیدی از Canalys در بازار نشان می دهد که وضعیت رو به وخامت است. بر اساس گزارش جدید این موسسه ، عرضه گوشی های هوشمند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، با افت 6 درصدی برآورده شده است. آن زمان است که در فصل های اول و دوم امسال ، نسبت به سال گذشته ، شاهد رشد فروش بودیم ؟؟ و درصد ما بوده ایم.

آمار فروش گوشی های هوشمند

اما بازنده بزرگ این فصل شیائومی بوده است. در حالی که فروش این شرکت در شکل 14٪ با باقی ماندن سهم بازار ، اپل شاهد افزایش فروش خود بود. با اضافه شدن فروش سری آیفون سری ، این شرکت موفق به کسب مقام دوم شد. بنابراین ، کوپرتینوها در این مدل از درصد به 25٪ ورود جالب اینکه چنین افزایش فروش با اخباری مانند احتمال کاهش تولید سری آیفون سری همراه بوده است.

سامسونگ مانند گذشته پیشتاز بوده است هم درصد سهم مالک بازار بود. به طور کلی ، Vivo ، Oppo و سایر مارک های BBK توانستند به اشتراک بگذارند درصد برنده شدن. لازم به ذکر است که Canalys تنها کسی نیست که از کاهش فروش صحبت می کند. کانترپوینت به تازگی پیش بینی فروش خود را از 2 درصد در نیمه دوم امسال به 6 درصد رسانده است. دلیل آن کمبود جهانی تراشه بود.

به طور کلی ، خرید تلفن در این مدت می تواند کمی سخت تر از قبل باشد. تحقیقات متقابل نیز نشان می دهد که تولیدکنندگان فقط سه چهارم سفارشات مورد نیاز خود را دریافت می کنند. در این راستا ، شرکت هایی که با کمبود قطعات و تراشه مواجه هستند ممکن است فروش خود را به مناطق خاصی محدود کنند. اما این مشکلات کی پایان می یابد؟ به طور دقیق ، Canalys می گوید طولی نمی کشد که مشکل حل شود. انتظار می رود اثرات این موضوع تا سال 1 فروکش کند و با گذشت زمان سفارشات محدودتر خواهد شد.

نظر شما در مورد آمار فروش گوشی های هوشمند چیست؟ به نظر شما رویکرد کدام برند بهتر بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا