اخبار فناوری

آخرین آپدیت بزرگ تلگرام در سال 2022; از تعریف پروفایل برای مخاطبین تا ویژگی های جدید ویرایشگر تصویر

تلگرام را باید یکی از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیا دانست. این پیام رسان هر ساله با طیف گسترده ای از ویژگی های مختلف به روز می شود و امسال قبل از پایان سال یک به روز رسانی عالی دریافت کرد. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا آخرین آپدیت اصلی تلگرام در سال ۲۰۲۲ را بررسی کنیم.

آخرین آپدیت بزرگ تلگرام در سال 2022 ویژگی های جالبی را به همراه دارد…!

اپلیکیشن پیام رسان محبوب تلگرام به تازگی یک آپدیت جدید بزرگ برای پایان سال 2022 با یادداشتی دریافت کرده است و طبق معمول این کار را با در دسترس قرار دادن ویژگی های جدید برای این نرم افزار انجام می دهد. در ادامه، تمام ویژگی های جدید موجود در این نسخه را بررسی خواهیم کرد.

رسانه های پنهان

آخرین آپدیت اصلی تلگرام در سال 2022

در آپدیت های قبلی، تلگرام از افکت قالب بندی خاصی برای محتوا با اسپویلر پشتیبانی می کند تا هر متنی را در پیام ها مخفی کند. اکنون می توانید عکس ها و فیلم ها را با این لایه جلوه ویژه که تصویر یا ویدیو را تار می کند، روی هم قرار دهید. برای این منظور پس از دانلود یک تصویر یا ویدیوی خاص، برای حذف این افکت و دیدن محتوا، باید روی آن ضربه بزنید.

مدیریت بهتر رسانه ذخیره شده (استفاده از فضای ذخیره سازی صفر)

آخرین آپدیت اصلی تلگرام در سال 2022

تلگرام فضای دستگاه شما را برای ذخیره رسانه اشغال می کند. کاربران می توانند در صورت نیاز رسانه ها و اسناد را از حافظه دستگاه خود حذف کرده و هر زمان که بخواهند از فضای ابری تلگرام خود دانلود کنند. برای سال‌ها، کاربران می‌توانستند حداکثر اندازه حافظه پنهان را تعیین کنند یا مثلاً موارد استفاده‌نشده را تنظیم کنند تا پس از مدت زمان مشخصی به‌طور خودکار حذف شوند. با این به روز رسانی جدید، می توانید تنظیمات جداگانه حذف خودکار را برای رسانه های ذخیره شده از چت ها، گروه ها و کانال های خصوصی (به استثنای چت های خاص) اضافه کنید.

نمودارهای دایره ای جدید همچنین به نشان دادن میزان فضایی که اشغال می کنید کمک می کند و برگه های اختصاصی برای رسانه، فایل ها و موسیقی به شما امکان می دهند موارد بزرگتر را تنها با چند ضربه ساده حذف کنید. در iOS، زمان لازم برای محاسبه اندازه کش شما توسط برنامه به شدت کاهش می یابد. کاربران اندروید در این زمینه خوش شانس تر هستند زیرا این برنامه قبلاً این کار را با سرعت کامل انجام می دهد.

ابزارهای طراحی و متن جدید

آخرین آپدیت اصلی تلگرام در سال 2022

ویرایشگر قدرتمند تلگرام کاملاً بازطراحی شده است و ابزارهای ترسیم به صورت پویا بر اساس سرعت ترسیم عرض را تغییر می دهند و خطوط شما را به صورت خودکار صاف می کنند. ابزارهای جدیدی برای محو کردن داده های حساس (یا بمب افکن های نوری) و 5 روش با دقت بالا برای انتخاب رنگ ها، از جمله ابزار قطره چکان وجود دارد. هنگام افزودن متن به عکس ها یا فیلم ها، اکنون می توانید اندازه، فونت و پس زمینه آن را تغییر دهید.

حتی اگر اشتراک تلگرام ممتاز ندارید، افزودن ایموجی متحرک سفارشی به متن روی تصاویر اکنون برای همه کاربران در دسترس است. برای افزودن سریع شکل هایی مانند مستطیل، دایره، فلش، ستاره و حباب های چت، روی دکمه «+» ضربه بزنید. همچنین می توانید تصویر را نگه دارید تا بوم را با رنگ پر کنید یا همه چیز را پاک کنید.

تنظیم تصاویر نمایه برای مخاطبین خود (تصاویر نمایه برای مخاطبین شما)

آخرین آپدیت اصلی تلگرام در سال 2022

هنگام ویرایش مخاطبین خود، می توانید عکسی را برای آنها انتخاب کنید که فقط شما در نمایه آنها خواهید دید. اگر عکس پروفایل خوبی برای مخاطبان خود دارید، می توانید آن را به آنها پیشنهاد دهید. البته نه برای ارسال تصویر برای آنها، بلکه برای افزودن آن به نمایه مخاطب خاص خود تنها در دو مرحله ساده.

تصاویر نمایه عمومی

آخرین آپدیت اصلی تلگرام در سال 2022

اگر فقط به کاربران خاصی اجازه می دهید تصاویر نمایه شما را ببینند، اکنون می توانید یک عکس عمومی برای دیگرانی که به نمایه های شما دسترسی ندارند تعیین کنید. این به روز رسانی همچنین به شما امکان می دهد تا به حفظ حریم خصوصی عکس پروفایل بهینه برسید. می توانید نمایان بودن را روی “Nobody” تنظیم کنید و کاربران یا گروه ها را به عنوان استثنا اضافه کنید.

اعضای گروه را مخفی کنید

آخرین آپدیت اصلی تلگرام در سال 2022

ابزارهایی مانند تنظیمات ویژه ضد هرزنامه به مدیران گروه کمک می کند تا گروه های بزرگ را تمیز و منظم نگه دارند. اما برخی از گروه ها ممکن است بخواهند از اعضای خود در برابر پیام های شخصی ناخواسته سایر کاربران محافظت کنند. مدیران گروه هایی که بیش از 100 عضو دارند اکنون می توانند لیست اعضا را مخفی کنند. به این ترتیب، اگر این افراد مخفی در گروه پیام ارسال نکنند، فقط مدیران متوجه خواهند شد که این کاربران بخشی از گروه هستند.

انیمیشن های جدید پیشرفت در اندروید

آخرین آپدیت اصلی تلگرام در سال 2022

مطابق با GizChinaهنگام پرش یا دسترسی به یک پاسخ دور از دسترس در یک چت شلوغ یا در سایر صفحات برنامه، انیمیشن‌های صاف جدید دیده می‌شوند.

ایموجی متحرک جدید
کاربران اشتراک پریمیوم 10 بسته ایموجی متحرک سفارشی جدید را از طراحان تلگرام دریافت می کنند.

ایموجی های تعاملی بیشتر
تلگرام می‌گوید به گسترش دنیای ایموجی‌های تعاملی خود برای ارسال و سپس ضربه زدن روی یکی از آن‌ها در هر چت 1 به 1 برای تماشای جلوه‌های تمام صفحه و همگام‌سازی با مخاطبین چت ادامه می‌دهد. اکنون می توان از همه این ایموجی ها به عنوان واکنش استفاده کرد و چهره موآی (🗿) به عنوان یک ایموجی جدید برای واکنش به پست ها در دسترس خواهد بود.

موضوعات برای گروه ها در هر اندازه
بسته‌های تایپ یا موضوعات اکنون در همه گروه‌ها، بدون در نظر گرفتن اندازه، در دسترس هستند و به همه کاربران روش جدیدی برای سازماندهی مکالمات می‌دهند. این قابلیت برای اندروید، iOS، ویندوز و macOS در جدیدترین نسخه تلگرام منتشر شده است. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در مورد آخرین آپدیت بزرگ تلگرام در سال 2022 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا